streda 16. augusta 2006

AfterCon 2006, deň štvrtý

Nedal by sis toast?Táto hláška z Červeného Trpaslíka a od stredy niesla celým zvyškom môjho pobytu v ČR. Keďže Jana mala so sebou Toastovač, niet sa čomu diviť. Aj keď sa priznám, že tie poznámky sú veľmi, veľmi, veľmi mätúce, pokúsim sa z toho spraviť bežné blognutie. Čiže nič moc. Celý utorok sme si robili srandu z toho, ako pôjdeme do Čáslavy, ktorá je od Kostelca 85km a my sme pritom chceli ísť do Častolovic. Je tam nádherný zámok a pridružená minizoo $$;-)$$. Každopádne sme sa tam vydali a nafotili sme veľa pekných fotečiek, potočili videá a následne sme išli vyrabovať obchod kvôli toastom. (Inak fakt neviem či je to toast alebo toust... číta sa to toust a po anglicky sa to píše toast... divná vec.) Takže sme nakúpili syr a salám a kečup atď. Po návrate sme si trochu zatoastili a ja som si sám vybehol zaplávať, lebo tie lamy boli príliš lenivé $$:-i$$. Tam som moc nevydržal, lebo sa zmrákalo a fúkalo a dažďu vyseli nohy, ako sa ľudovo vraví. Tak som sa navrátil k lenivcom a tam sme všetci idlili s kartami a človečem (pekné skloňovanie, čo poviete? $$:-))$$). ZuSka objavila novú hru s Incikovou pištolkou a strieľala len tak do vzduchu a sledovala padajúcu guličku (mimochodom strieľala s guličkami čo sme s Incikom pracne zbierali na GC). Táto zábava nám vydržala pomerne dlho ale napriek tomu sme k večeru išli opäť na splav. A potom... potom sme išli spať. Dnes bude fotiek viac, lebo z ďalšieho dňa nemám ani ň... asi si potom vypomôžem Zuskinými... Vlaková stanica v Častoloviciach Divoké prasa... Srnka (prečo sa mi všetci otáčajú zadkom?) Vietnamské prasiatko $$:-)$$ A morské prasiatko $$:-))$$. Tento jeden prevít tam furt číhal pri vchode, von vyjsť nechcel a ostatných tam nepustil. Potvorník. Lama a Petroit. Kto je kto si musíte zistiť sami, ja tam rozdiel nevidím. Minikozička $$:-))$$ Kačičky A kovová vážka Hypnóza honiacou baterkou

1 komentár: