sobota 26. augusta 2006

Dedinky 2006, deň deviaty, desiaty a jedenásty

Už ma to prestáva baviť, tak si dáme tie-break $$:-))$$.Posledné tri dni si strihnem naraz, pretože: 1) Poznámky k týmto trom dňom vyzerajú takto: "22.7. day off" 2) Imho už stačilo Takže, poďme rýchlo na to. Deviaty deň nebol dňom off len preto, že sa väčšina osadenstva v ôsmy deň zrúbala pod obraz boží. Bolo to aj preto, že pršalo. Veľmi, veľmi pršalo. Pätica odvážlivcov sa však vybrala na čučoriedky. Samozrejme som bol jeden z nich a tak som najprv asi 20 až 30 minút zháňal čosi nepremokavé, vhodné na zber lesných plodov a hlavne aspon približne v mojej veľkosti. Ochotne mi svoju bundu požičala Ivka, ničmenej som ju napokon nepotreboval a ani som si ju nevzal $$:-))$$. Čučoriedkari boli okrem mňa Yfq@, Gabo, Kajo a Janco. Po ceste na čučoriedky sme preberali rôzne mená a o Kajovi sme sa dozvedeli, že jeho prostredné meno je Kristián a ja som si to tak dával dohromady, že jeho iniciály sú vlastne KKO, Ká Ká O... Kakao. Tak sme si z neho chvíľu robili srandu, že ho budeme volať kakao $$:-))$$. Okrem čučoriedok sme po ceste zbierali aj jahôdky, prevažne tie olovnaté, čo rastú pri ceste $$:-))$$. Naše milované Ivanky nám potom uvarili fajnovučký puding, ku ktorému boli čučoriedky, jahôdky, piškóty a ešte hádam nejaké ovocie... tuším konzervované mandarinky. No proste balada. Desiaty deň. Ešte pred pár dňami som to konzultoval s mojou treťorodenou a vravela mi, že oni išli do Mlyniek (ak sa mýlim, tak ma oprav $$:-))$$) a my sme sa vyvalovali na pláži pri jazere. Hrali sme karty, skočili sme si do ľadovo studenej vody a normálne sme idlili. Keď nás to prestalo baviť, išli sme na člnky. Hm... to by bolo celkom fajn, ale akosi sa to zvrhlo na vojnu člnkov, takže ja a Dupi sme skončili totálne mokrí. No nič to za to, aspoň som sa nemusel sprchovať $$:-))$$. A nasledoval posledný večer, počas ktorého ma takmer všetci totálne vytočili $$:-i$$ a Veve odišla s kamarátom, ktorý sa pre ňu zastavil. Jedenásty deň bol dňom odchodu. Takže sme balili a upratovali čo sa dalo aj nedalo, trochu sme poohovárali tetušku, čo sa o chatu stará, veď to poznáte. Chvíľu sme posedeli u Jožiho, Ivka mu napísala geniálny reklamný nápis (bude fote) a napokon nás auťáci opustili a zostali sme len traja - Katka, Dupi a ja. Ešte sme posedeli u Joža a potom už sme sa pobrali na stanicu. Vlak prišiel s maličkým meškaním a na našu radosť sme si obsadili celé kupé len pre seba. Majo pustil na notebooku mp3ojky a my sme príjemne oddychovali. V BB sme opäť absolvovali (aj keď vlastne, ak dobre rozmýšľam, tak ja jediný som to absolvoval dvakrát $$:-))$$) "prekládku" kvôli oprave mostu a zase sme si obsadili celé kupé pre seba $$:-))$$. Snáď ani nemusím dodávať, že sme došli v zdraví a ak to bude čo i len trochu možné, rád by som si Dedinky zopakoval aj o rok. The last but definitely not the least photos: Deň deväť: Juchúúú, ale sme toho nazbierali. Hmm, robí sa mňamka... a ktože to sliedi za oknom? No predsa Jimík $$:-))$$. Pudingový smajlíci. Aj tak sa na nich hnevám, že čo vyrobili mne. Deň desať: Pláž a my. Respektíve my na pláži. Mokrí až za ušami. Preto idem ako posraný. Deň jedenásť: Toto všetko sme vypili. Hanba nám. Teda... hanba IM. Dvojitý ruksak. Praktické a módne. Yfqin zadoček a detail. No nechyť si. Chytil som si. Dobrý pocit. Kakao a ... kakao $$:-))$$ Ivka píše reklamu A vlakovníci. Posledná fotečka.

8 komentárov:

  1. pocas posledneho vecera sme ta takmer vsetci totalne vytocili ? a cim ? :))
    btw, ktory z tych smajlikov bol pre teba.. akosi sa nepamatam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie VY ale ONI. Ty si bola vynimocne triezva ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no dovol.. ze vynimocne.. to je co za urazka ?? ved ja skoro nepijem !!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prepac, vynimocne, akoze vsetci ostatni piju ;-) Takze si vynimka :-) Tak som to myslel...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. urcite si to takto povodne nemyslel, ale ospravedlnenie prijimam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. -Zaciatok blogu vyzeral ako keby sa ti uz nechcelo blogovat :).
    -Ani som nevedel, ze ty si Kajovi vymyslel prezyvku kakao. Ale je DOOOST dobra :D.
    -Aky skaredy obrazcok sme ti vytvorili na pudingu? Stale si to neviem vybavit.
    -Co sa tyka vojny na lodkach, mali sme sice straty ale aj im sme dobre prikurili :). Tiez boli mokri, aj ked nie tak, ako my hehe :)
    -Ta hnusna stara baba my uz fakt lezie na nervy. Furt len brble :). Ani sa jej necudujem. Ved ked sme mali pustenu hudbu na plne pecky, tak bola pocuj niekolko desiatok metrov od nasej chaty :).
    -zabudol si napisat, ze si v Blave z vlaku vykrikoval, ze hladas bukakke party :D. A stale cakam na tvoj kompost :), ved vies z coho.
    --------------FOTE---------------
    -Yfq@ mala rovnaku koselu ako Gabo??? :D
    -A bodaj by sme nesli ako posrani, ked nam kvapkala voda z boxeriek :)...btw, nic prijemne, brrrrr.
    -tento rok sme vypili menej ako minuly, aspon sa mi tak zda
    -o yfkinej prdelke...no comment :D, uplne dobra :D, ako jimi napisal, no nechyt si :), inac ivi, asi mame rovnake ruky :D

    Dedinky su a stale budu best dovolenka, aku som kedy mal.
    -------------------------------------------------------
    Jimi >>> Aj ja som bol vten vecer vynimocne triezvy. Dokonca som s nimi ani netancoval makarenu :P
    Yfq@ >>> Nepijes? Ani nealko :) ?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jimi >>> ty sa k tomu pudingovemu smajlovi nejako nechces priznat ;)

    Dupi >>>
    1. vobec nie je pravda, ze som mala rovnaku koselu ako Gabo!!! to Gabo mal rovnaku koselu ako JA !! :P :D
    2. zaujimave, ze kazdy tvrdi, ze ma so mnou rovnake ruky ;)
    3. na nealko sa obcas dam nahovorit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :D :D :D :D tvoje super gate jednoducho mali uspech :)

    OdpovedaťOdstrániť