piatok 25. augusta 2006

AfterCon 2006, deň šiesty a siedmy

Posledná noc v stane a odchod.Piatok pokračoval tam, kde štvrtok skončil. Dažďom. Boli sme síce čiastočne znechutení, ale aj veľmi hladný a namlsaný na toasty. Tak sme sa vydali nakupovať aby sme mali čo do tých toastov dať a hlavne aby sme to mali do čoho dať. Po návrate z nákupu sme si celkom nečakane spravili toasty za neustáleho dažďu. Ehm, neviem ako vám to mám oznámiť, ale zo 4.8.2006 je dohromady len 8 fotiek $$:-))$$, v poznámkach mám už len jednu vec, ktorú som vám nepovedal a tak bude lepšie ju povedať a skĺbiť piatok so sobotou $$:-))$$. Takže v piatok sme, aby sme zahnali dážď, hrali prší a keď to nepomáhalo sme siahli po žolíkoch. Inak sme celý deň len polehovali, žrali toasty a idlili. V sobotu, na naše šťastie, nepršalo. Deň však začal veľmi letargicky. Najprv zvonil Janin mobil asi 7x, potom môj dvakrát a napokon ten jej ešte trikrát. To bola naša poistka, aby sme nezaspali a vstali včas. Ničmenej, keďže sa nám nechcelo, tak som uzimenej Janičke prepožičal môj (mokrý, hehe $$:-i$$) spacák a sám som si ľahol na jej mäkké bruško (ježiš, tam mi bolo tááák dobre $$:-)$$), lebo moja časť stanu bola prepršaná $$:-))$$. Keď sme vystrčili zobáky von, zistili sme, že Incik so ZuSkou už o dušu balia, tak sme sa k nim pridali. Balili sme a balili... a balili... Každopádne, prišla ZuSkina mama, tá nám ešte pomohla so skladaním stanu a odviezla nám veci, aby sme ich nemuseli ťahať na stanicu a teperiť sa s nimi vo vlaku. Vo vlaku (ako pekne pokračujem, čo? $$:-))$$) som prinútil Incika aby mi ukázal ako programuje v PHPčku a veľmi sa mi to páčilo. Aj keď vlastne len dorábal jednu stránku, kde používal furt SQL a preto to vyzeralo celkom jednoducho. Potom som si v Hradci uvedomil, že sme v Hradci a Petroit musel narýchlo vypadnúť $$:-))$$. Potom sme boli už len traja, keď sa Incik odpravil k ZuSke, a to Jana, Petra a ja. Išli sme k Jane a Petra sa niekde stratila, lebo rozhodne viem, že potom s nami nebola ale nemám to poznačené v poznámkach $$:-))$$. V poznámkach mám len toľko, že sme hrali človeče a pritom sme čumeli na Trpaslíka. To bolo obecne pomaly to najlepšie z celého AfterConu $$:-))$$. Hrali sme totiž na doske pre 6 hráčov dvaja. Každý za troch a ja som s každou kockou, ktorú mi Jana pridelila (vem si tuhle, vem si tuhle $$:-))$$) hádzal samé šestky. A aby sme mali čo najväčší komfort - rozložili sme sa na zemi, dal som dole monitor a tak sme pri tom mohli ležať a videli sme aj na Red Dwarfa $$:-))$$. Ešte som vlastne dostal plyšového králička, ktorého som (celkom nečakane) pomenoval $$green$$Joginka$$/font$$. Tak to je z týchto dvoch dní všetko, ešte tu však máme obľúbené a aj zahraničnými čitateľmi veľmi žiadané fotečky. A tak nejak ma nenapada čo k tomu napísať, takže tentokrát bez komentára.

3 komentáre: