utorok 15. augusta 2006

Jimi The Worker, Episode I.

Ako som začal.Napadol ma geniálny nápad. Ako obvykle. A divím sa, že ma to nenapadlo skôr. Takže. Vzhľadom na môj školský vývoj a pocit nenaplnenosti (a pod vplyvom hesla $$violet$$s peniazmi je vždy lepšie$$/font$$) som sa rozhodol, že si nájdem robotu. Aj keď sa to nezdá, tak za tých 8 rokov, čo sa pohybujem v IT svete, sa na mňa niečo nemálo nalepilo, takže som vyrobil svoj životopis a šup ho na profesia.sk. Hneď v prvý deň sa mi ozvali s nejakou prácou týkajúcou sa excelu a nahadzovania dát do databázy. Veľmi príjemne to znelo, avšak, keďže to bol môj prvý pracovný telefonát, tak som neprezieravo prekecol, že budem potrebovať čas na školu (keď som to neskôr konzultoval s Betty, tak mi došlo, že ide o blbosť, keďže na školu potrebujem 12x4 hodiny, čo, v najhoršom prípade, môžem riešiť dovolenkou). Takže nič. Druhý telefonát bol o niečo lepší. To bola príjemná dievčina (odhadol by som ju na 25 ročnú brunetu, okolo 172 cm) a hľadala $$green$$web dizajnéra$$/font$$ pre IBM. Hm, lukratívny kšeft. Tak sa ma pýtala, že čo a ako, a ja že som štvrták na FEIke a potom, že vraj "Ako ste na tom s angličtinou?" a ja, bez problémov, že "Aktívne". Nuž... tak nasledoval krátky anglický rozhovor. Imho celkom v pohode, aj slečna povedala, že, citujem: "Tá angličtina bola fajn." Každopádne, sa mi mala ešte ozvať, ale asi zbalila niekoho, koho angličtina bola viac než fajn. To bolo v stredu. Potom vo štvrtok a piatok nič. Tak som sa po víkende zaregistroval aj na práca.sk aby som zvýšil svoje šance. Taktiež som si vyrobil životopis v angličtine a poslal som žiadosť na pozíciu developera. To bolo včera. Dnes som poslal žiadosť na pozíciu Dokumentaristu SW (akože zapisovateľ, že čo sa už na soft-ware-i spravilo) a Administratívneho pracovníka (nahadzovanie dát do databázy). Tak uvidíme. Stay tuned for news $$;-)$$.

3 komentáre: