pondelok 28. augusta 2006

Game Session 8/06

Ako som prehral všetko čo sa dalo.To sa mi raz takto ozvala Katka, že či by som v piatok večer neprišiel na party. Ná, reku, šak jasné. Tak som sa teda dostavil pred TPD, kde ma o pár okamihov vyzdvihol Kiršo a cestou ku Katke sme pokecali, že čo a ako. To viete, nevideli sme sa... eh... dlho $$:-))$$. Ničmenej, u Katky som sa zvítal (celkom nečakane) s Katkou a Jurom. Chvíľku sme ešte počkali na Moniku, ktorá nám priniesla skvelé nepomenovateľné slané tyčinky a syrovo-šunkové slimáčiky a štrúdľu. A Katka stále otravovala s tým, že nám uvarila puding, no mal som čo robiť aby som to všetko zvládal pojesť $$:-i$$. Keď sme sa trochu ukľudnili, mohli sme sa vrhnúť na hlavnú náplň večera - hry. Najprv sme si dali dve partičky Osadníkov z Katanu, čo je hra trochu podobná a predsa úplne rozdielna ako Carcassonne. Medzitým ako sme hrali sa nám ozvali splavníci (Dupi, Koldo, Ivka, Janco...), ktorý boli už o tej deviatej-desiatej totálne na šrot. Ozvali sa ešte niekoľkokrát, ale k tomu sa dostaneme. Po Osadníkoch nasledoval Carcassonne, ktorý som taktiež prehral a Monika, ktorá do konca hry nepochopila pravidlá skončila ako druhá $$:-))$$. Dajme tomu, že teraz je ten správny čas spomenúť ďalšie telefonáty $$:-))$$. Každopádne Katka dospela k názoru, že "Teraz už sú takí opití, že mi zavolajú, ak ich prezvoním, že?" $$:-))$$. Niekto (myslím, že JT) zavolal Kiršovi a Dupi zavolal mne, ale my sme sa s nimi moc nemali záujem baviť, lebo nedokázali sformulovať ani jednu rozumnú vetu, tak Kiršo jednoducho spravil polohu 69 s našimi mobilmi a oni si tak mohli pokecať medzi sebou $$8-D$$. Mimochodom, ešte sme sa dozvedeli, že Koldo sa vytyčkoval do topánky svojho brata... no... informácia, bez ktorej by som sa zaobišiel $$:-))$$. Po Carcassonne (btw, stále sme žrali tie Monikine tyčinky a slimáčiky $$;-)$$) mi bola predvedená hra $$green$$Speed$$/font$$, ktorá svoj názov získala oprávnene. Pravidlá sú veľmi jednoduché, ide však o rýchlosť. No, nebudem to naťahovať, prehral som aj to $$:-))$$. Potom sme už len tak posedávali, vylučovali plyny (teda to asi iba ja $$:-i$$), čumeli na telku... Potom to Juro prepol na Hustler blue a mali sme o zábavu postarané... teda, robili sme si z toho srandu, veď ma poznáte $$:-i$$. (Už čakám tie otázky v komentároch, že čo je to Hustler blue $$:-))$$) Ničmenej, okolo pol šiestej odišla Monika a my ostatní sme sa pobrali spať. Nepamatám sa, že by som niekedy bol takto dlho hore $$:-))$$. Nuž a ráno sme si po raňajkách (inak Katka spravila super bryndzovú pomazánku, to sa musí nechať) sme si zase zahrali zodvakrát Osadníkov a opäť som nevyhral $$:-))$$. V každom ohľade (ty brďo, práve som objavil synonymum ku "každopádne" a "ničmenej") to bolo super a nebránil by som sa podobným (takmer bezalkoholovým) akciám ani v budúcnosti $$:-)$$. A zabudol som fotečky $$:-))$$. Tak UPDATE: Toto by som pokladal za znamenie, avšak Juro nám tie šestky zrušil kvôli lepšej hre $$:-))$$. Kiršova mobilná poloha 69 $$:-))$$. Osadníci v celej svojej kráse. Moja druhorodená a System of a Down $$:-i$$ Speed!

4 komentáre:

  1. Uz sa tesim,kedy si aj ja zahram osadnikov..vyzera to celkom fajn..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe... ze poloha 69 :D :D :D Sice sme popijali vinko (myslim ze padli 3 litre :P ) ale ani mne nechybal alkohol. Myslim ten tvrdyyy...
    A tiez som toho nazoru ze tie pomazanky boli taaaakto mnamky dobrucke. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ked si vezmes ze sme boli piati... a dva litre vypila Katka... :D

    OdpovedaťOdstrániť