piatok 18. augusta 2006

Jimi The Worker, Episode II.

Prvý pohovor.Od minulého záznamu sa veľa zmenilo. Zavolala mi milá slečna a aj keď ma nepozvala na rande (čo by ma veľmi potešilo), ponúkla mi aspoň pracovný pohovor. S radosťou som prijal a netrpezlivo som čakal na sľúbený mail. Mail prišiel a ja som sa dnes pred deviatou ocitol pred sídilom dynamickej slovenskej firmy Softec. Veľmi príjemné prostredie a ešte príjemnejšia slečna mňa a mojich "súperov" o pozíciu v mladom kolektíve zaujali na prvý pohľad. Po úvodných inteligenčných a psychlogicko-inteligenčných testoch (typu nakreslite postavu $$:-))$$) ma čakal krátky pohovor. Pohovorili sme si vskutku zaujímavo a do desiatich dní sa mi ozvú. Akože veľmi veľmi veľmi sa mi tam páčilo a aj zameranie firmy, rovnako ako moje prípadné budúce zamestnanie by som bral všetkými dvadsiatimi prstami. Aj som sa nezabudol pochváliť, že programujem prakticky neustále 7 rokov, čo je samozrejme pravda pravdúca $$:-i$$ a že som sa Céčko učil hlavne doma (čo už až taká pravda pravdúca nie je, ak však vezmete v úvahu, že som sa doma učil Pascal 3 roky, Visual Basic 2 roky a to Céčko tiež nejaký ten piatok, tak sa z klamstva rázom stane pravda $$:P$$). Každopádne ma v utorok čaká ďalší pohovor, aj keď tam by sa mi až tak moc nepáčilo, predsalen pozícia "developer" vyžaduje isté skúsenosti, ktoré nemám, ničmenej, ak by to bolo príjemne zaplatené a nevyžadovali by nejakú programovaciu gymnastiku, tak by som to tiež bral. Zajtra ráno odchádzame na chalupu a prídem až v utorok ráno a dnes sa ideme s Dupim, ktorý sa práve vrátil z Chorvátska, kúpať do Vojky, takže piaty deň AfterConu necháme asi až na potom. Goodbye, my fellas.

3 komentáre:

  1. Inteligenční testy ... na těch bych asi shořel ... :-D Ale držim palec :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, ehm... z Vojky nakoniec bola Pizza u Mareka :D , ale aj bolo supeeer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No to má někdo kliku. Já jsem při pohovorech padnul vždycky na blbého a protivného chlapa. Nikdy na pěknou slečnu :))

    OdpovedaťOdstrániť