sobota 12. augusta 2006

Jimi The Transformer

Zmena je život... je život zmena?Pýtate sa prečo prerušujem natoľko úspešnú a aj v zahraničí obľúbenú sériu zápiskov z Dediniek a z AfterConu? Lebo som dospel. Dospel som do štádia, keď to takto so mnou proste ďalej nejde. Nielen, že leziem na nervy ostatným, leziem na nervy sebe. A to všetkými svojimi 174. osobnosťami, a to musíte priznať aj vy, že je trochu extrém. Takže... v čo sa transformujem? Hlavne by som mohol prestať urážať ľudí čo sú mi blízky. Ehm, byť menej drzý, menej robiť chytrého, menej sa smiať z nedostatkov druhých... čo ešte zvyknem robiť? Som lenivý... ale to tak ľahko nezmením (aj keď by som mohol dokončiť nový dizajn mojej stránky). Hlavne teda treba urobiť niečo s mojou prehnanou úprimnosťou, ktorá v kombinácii so samoľúbosťou a exhibicionizmom vytvára veľmi nebezpečnú, ba dokonca až výbušnú kombináciu. Držte mi palce. A skoro som zabudol: ruším plán 5K bez náhrady. (Pre Yfqu a Dupiho: Plán 5L nebude! A akúkoľvek ďalšiu debatu na túto tému pokladám za vojnový akt, tak si to vy dvaja láskavo rozmyslite. Prosím.)

3 komentáre:

  1. ale nooo.. Jimiiiik.. to by si hadam nespravil !! zrusit take skvele plany !! vies o tom, ze bez nich budes smutny ? :))) (teda hlavne bez toho druheho..)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no teda.. sa na teba hnevam, aby si vedel ;)

    OdpovedaťOdstrániť