štvrtok 10. augusta 2006

Dedinky 2006, deň štvrtý

Ako som offoval.Štvrtý deň prišiel celkom nečakane. Hneď po treťom. Dohodlo sa, že to bude day-off, čo bolo ešte viac nečakané, nič menej veľmi vrelo privítané. Aspoň mnou. Časť spoludovolenkárov sa oddelila a vyrazila do Mlyniek na jazero. Dopadli veľmi bledo... resp. tmavo. Ale čo tam po nich, to ja som ten dôležitý. Ja som si po ďalších výdatných raňajkách (tak rozmýšlam, či nie som náhodou mimozemšťan, lebo na Dedinkách som furt niečo tlačil do hlavy (a nízko energetické potraviny to rozhodne neboli (alebo že by bola tá slanina sójová?)) a zhodil som jedno kilo... no nič to za to) som sa aj s Dupim vybral na poštu, lebo som mal One Job To Do. Ked som vyjoboval a Dupi vykúpil miestne zásoby pohľadníc, zašli sme za JaKom a Veve k Jožovi. Tam sme dlho nepobudli, lebo nám bolo treba vymyslieť konečne ten systém na vyúčtovanie. Tak sme sa pár desiatok minút rochnili v Exceli až kým sme to nedoviedli do dokonalosti. (Akože varím z vody, lebo poznámky ako keby som písal pri 3 promile...) Nuž a keď pokročila denná doba a Koldo sa rozhodol, že teraz je ten správny čas, začal variť guláš. Medzitým sme robili rôzne veci, ktoré si nepamatám a nemám v poznámkach (a ani sa mi nechce pozerať do fotiek, aj keď budem musieť...) a hrali sme Carcassonne a počúvali sme songy a... poďme na fotky $$:-))$$. Akože módny časopis... ale úplne. To predám do $$green$$Vogue$$/font$$ Mlynkári... a jeden ukazuje zadok namiesto ksichtu $$:-))$$ Silák, ker(r)y vela odnese Nuž a súťaž na záver - nájdite 5 rozdielov $$:-))$$

5 komentárov:

  1. Dobreeee Jimi, ten VOGUE sa mi lubil

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si tam nedal Ivkinu fotku a la chlapsky zazitok ??? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janco: Diky za pochvalu z Anglicka :-))

    Yfq@: Myslis ten pivny billboard? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Esteze to nebol gulas, z ktoreho nafukas promile :P
    ----------------------------------------------------
    Yfq@ >>> Jimi skoro dostal infarkt, ze na tento blog nemohol dat svoju fotku :). Takze nemozes na neho tak tlacit :P
    Jimi >>> Pivny bilboard si tam mohol fakt dat :). Za jeden infarkt to stoji :)))

    OdpovedaťOdstrániť