streda 9. augusta 2006

AfterCon 2006, Deň prvý

Ako sme privítali Janu vo svete dospelýchPred AfterConom som mal v Pardubiciach tri kamarátky, u dvoch už som spal. Takže bola logicky na rade tá tretia. Zhodou okolností oslavovala 18te narodeniny. Bol som z vidiny času stráveného s ňou trochu nervózny, lebo sme sa síce dokázali normálne porozprávať, tak trochu som si však myslel, že sme každý na inej vlne. Jana mi ešte pred odjazdom navrhla, že nech si poviem, aké chcem vidieť filmy, kým budeme čakať na ostatných - na začiatok oslavy. Tak som si vybral Shreka a Spideyho, obe jednotky $$;-)$$. Na Harryho a Janine narodeniny (ďalšou zhodou okolností je Jana narodená v rovnaký deň ako Harry Potter, ktorý v AfterCone zohral taktiež svoju úlohu) som teda prišiel do môjho obľúbeného východočeského mestečka a spolu s Joginou (Jana má prezývku Jogi, ale to ste si mali všimnúť už na KryptoCone, alebo na GateCone $$:P$$) sme sa vydali k nim domov. Avšak... Jogi potrebovala ešte nakúpiť v HyperNove, ktorá bola naštastie po ceste, takže sme sa zastavili tam. Po príchode k nim domov, sme boli vyvenčiť Abu - Janinho psíka, respektíve fenku. Obludu, ako ju Jana s láskou prezýva $$:-))$$. Onedlho nás návštevou poctila Petra a zatiaľ čo Jana robila neviem čo, lebo to nemám v poznámkach, my s Petrou sme si na striedačku čítali $$green$$Premiere$$/font$$ a $$violet$$Top Dívku$$/font$$. Jeden časák lepší ako druhý. Následne sme začali sledovať Shreka, na ktorého som sa veľmi tešil a po istých problémoch so zobrazovaním videa a prehrávaním zvuku, po nastavení a natočení monitoru a výmene reprákov, som sa mohol vžiť do môjho obľúbeného príbehu. Zakrátko sa objavila Lenka, takže už sme boli traja. Prepadol ma hlad, tak som si vzal svoj druhý a posledný, v hypernove ukoristený, anglický rohlík. Abu, dlhodobo podvýživená fenka pravého českého fouska (ehm... asi jo $$:-))$$) však okamžite zavetrila príležitosť a využila neprítomnosť Jany (kde sa zase flákala? $$:-.$$) a začala loudit. Ja som mal však vskutku veľký hlad a deliť som sa nechcel. Najprv sa Petre darilo ju odháňať, ale napokon som musel použiť balkónovú fintu - hodil som na balkón kúsok rohlíku, Abu vbehla insajd a ja som zatvoril dvere, muhaha $$:-))$$. Niekedy o tomto čase skončil Shrek a ja som sa tešil na Spider-mana. Hech... jedna DVD mechanika mierne pokazená, počítač o kapacite mojej kalkulačky... no bol trochu problém to spustiť, ale nie nadarmo mám maturitu z Elektronických Počítačových Systémov, no nie? $$:-))$$. Spideyho som si neužil ani 30 minút, keď prišla Lucka, ZuSka a Incik. Nuž a niekedy predtým prišiel Petroit a hádal sa s Petrou o Janinu opicu. Čas teda pokročil a my sme sa vyhrnuli von, kde sme kecali a grilovali a ládovali sa chipsami (a poniektorí alkoholom a cigaretkami $$:-i$$) Keď už bola skutočne pokročilá doba, tak Lenka, ZuSka a Incik odišli, ja som si išiel ľahnúť (aj keď som sa ešte zasekol pri nejakom filme a ani za toho Alaha si nespomeniem, že čo to v telke dávali... tuším Batmana tri...). Jana, Petra a Petroit odprevadili Lucku domov a potom veľmi nahlas pozerali Červeného Trpaslíka $$:-i$$. Ale deň to bol vynikajúci... aj keď nasledujúca nedeľa bola o niečo lepšia (to si však (ak Alah dá) prečítate až o také dva týždne $$:P$$). Fotečky: Slečny sa iste rady fotia Všimnite si ZuSkin tretí prsník $$:-i$$ Abuuu $$8-D$$ Ale jej to na tej metle pristane, co? Carodejnica jedna $$:-))$$ A už je to tu, narodeninové pivečko a cigaretka... ts ts ts $$shifty$$ Bojim, bojim $$:-(($$

4 komentáre:

  1. tak zaprvy je to Abba a zadruhy je to Stredni knirac. A to si teda vyprosuju :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyprsuju? No ked chces... ja sa rad pozriem :-i
    A ty ju volas Bubu :P A pre mna je to Abu :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no a pro me je to Chlupata obluda :P :D

    OdpovedaťOdstrániť