nedeľa 13. augusta 2006

AfterCon2006, deň tretí

Ako sme s Petroitom objavili celkom nový druh zábavyRáno som s bolesťou vstal, zjedol som dva rohlíky s májkou a jal som sa vraždiť mravce, ktoré si začali robiť nároky na ZuSkin koláč. Mimochodom veľmi dobrý, veď väčšinu som zjedol ja s Incikom $$:-))$$. konečná bilancia - okolo 50 mŕtvych mravcov. Postupne povstávali aj ostatné persóny a mohli sme sa vydať na cestu do obchodu. (Vidím, že ... vidím... no nič, nejak to "oklamem" $$:-i$$). V obchode sme pokupovali, čo sme potrebovali (ale že klamem dobre, čo? $$:-))$$), niektorí aj to čo nepotrebovali. Cestou z obchodu sme sa už tradične zastavili na zmrzlinu a celkom výnimočne som si zmrzku dal aj ja, ja totiž zmrzlinu ako takú moc nemusím. Ničmenej, táto (jablbková) bola výnimočne dobrá a tak som to neľutoval. Presuňme sa k hlavnej zábave dňa - kúpalisku. Slnko svietilo o dušu a my sme sa do vody veľmi tešili. A dokonca sme išli všetci $$8-D$$. Zobrali sme Janine loptičky, jednu malú a jednu veľkú, plážovú a šup do vody. Zatiaľ, čo si Zuzanka fotila všetko možné aj nemožné a skákala z mostíka a šmýkala sa na šmykľavke, Petroit mi ukazoval vskutku zázračný trik. Zobral tú veľkú nafukovaciu plážovú loptu, pevne ju uchopil medzi svoje ruky a strčil ju pod vodu. Tam ju umiestnil tak famózne, že na nej prakticky sedel. Tým pádom sme mali o smiechové orgie postarané, lebo sme sa o loptu neustále mlátili a hádam nemusím pripomínať, že keď sedíte na lopte a pevne ju zvierate medzi stehnami a lýtkami tak sa blbo pláva $$:-))$$. Zuzanka postupne na mostík zlákala všetkých okrem mňa, tak skákali a skákali... každopádne po vyše dvoch hodinách sme sa porúčali, pričom ZuSka, Jana a Incik si kúpili vrátenku, pretože predpokladali návrat (logické, že? $$:-))$$). Večer sa niesol v duchu Človeče, nehnevaj sa, ktoré priniesla Lenka. Keď pokročila doba a Slnko bolo ukryté v mrakoch, naša veselá trojka s návratkami sa vyrazila okúpať $$:-))$$. Síce trochu pršalo, ale viem si predstaviť, že sa nenudili $$;-)$$. A týmto sme sa prepracovali k tej jednoduchšej časti - k fotkám: Flüpke, pes Holanďanov (kódový názov $$green$$Nídrlanďani$$/font$$), ktorí kempovali pri nás Človeče $$:-))$$. Miniatúrna verzia $$;-)$$. "Je libo večeři?" $$:-))$$

1 komentár:

  1. jj, treba chvilka, kdy jsem z incika vymamila plavky, abych namocila suchou skluzavku, byla velmi zabavna :-i :DDD

    OdpovedaťOdstrániť