piatok 28. apríla 2006

Merual Special

Behind the ScenesMozno vas zaujimalo ako to vlastne vzniklo, preco, kedy... a mozno nie. Kazdopadne si to citate $$:-))$$. To som takto v pohodicke sedel rano na prednaske (toz neni to ako v elektricke ale este to ide), konkretne na Priemyslenych komunikaciach (pre lepsie priblizenie by sa mohlo pridat prirovnanie "nuda jak svina", ale bolo by to urazenie svin obecne a to nechcem) a zacal som si kreslit: Osobne netusim co som chcel dokazat tym JS, ale viem kazdopadne ze najprv som kreslil tu raketu a potom som sa vrhol na dizajnovanie mojho vlastneho auta. Este chybalo vymysliet meno... do hlavy mi padlo slovo Merual a uz odtial nevypadlo... po par minutach mi bolo nad Slnko jasne, ze dizajnovat auta neviem, tak som sa dal na to, co viem aspon trosku - na pisanie. A pisal som a pisal som, ci uz na Pkome, alebo na PVSku (taktiez nuda $$:-i$$) Az toho bolo tolkoto vela $$:-))$$. Ten posledny odstavec som pisal odzadu. Akoze najprv bodku, potom posledne slovo, predposledne, atd. To preto, lebo som vedel ako to chcem skoncit, ale nevedel som ako sa k tomu koncu prepracovat $$:-))$$. Vsimnite si, ze cim dalej, tym viac tam mam skrtancov... najprv to bolo skoro ciste, napady sa len hrnuly, ale casom dochadzali. Moja klasicka spisovatelska logaritmicka krivka $$:-))$$. Nuz a chystam samozrejme aj pokracovanie. Na Pkom uz sice nechodim, ale na PVS chodim kvoli prezencke a nieco tam robit musim $$;-)$$. A aby vam nebolo luto, mam pre vas aj basnicku: Bol raz jeden Merual všetkých zlodejov bol kráľ, jedol, pil a zabával, vždy na rozlúčku zamával. Mal aj syna, sestru, priateľa a nikdy nežiadal priveľa. Však raz svojich blízkych opustil, zmizol v diaľke, už sa nevrátil, len krátky odkaz zanechal, ej veru, taký bol Merual.

2 komentáre:

  1. Opravdu dobrý pohled pod tvou spisovatelskou pokličku. Jo není nad ruční psaní. Jo a na to pokračování se fakt těším.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie prednasky musia byt ale zaujimave.... :-)))

    OdpovedaťOdstrániť