štvrtok 27. apríla 2006

Prva stovecka

A maly pozdrav z Pece pod SnezkouV stredu bola na nasej skole ŠVOČ. Co ta skratka znamena tusim len velmi vzdialene, tak sa ju tu nebudem pokusat dekodovat. Kazdopadne, ked som bol v utorok u mojej VP, povedala mi, ze jej je luto, ze ma neprihlasila. Tak som jej na to povedal ze aspon mozem ist na bicykel. A veru som aj isiel. Plan bol velmi zlozity a presne vypocitany - Prejst 100 kilometrov. Rano som teda vybehol (ehm, rano... okolo pol jedenastej) von a ze co teraz... tak som to za Pristavnym mostom stocil na most Apollo, lebo tym som na bajku este nesiel. Pekny mostik, poviem vam. Pacilo sa mi tam. Len keby ho dali viac dolu prudom... blizsie ku mne. Potom som sa pekne doma napapal a poobede som si zasiel len tak na otocku. Vlastne na Obratku. Do bufetu pri obratke. Ci ako sa to tam vola. Tak ci onak, kofolka za 20 padla dobre a ja som mal po navrate domov peknych 71km. Este zostavalo 29. Toz sa ozval Dupi, ze ci nejdem na bajk. Som mu chcel odpisat, ze ci sa nezblaznil... Kazdy predsa vie, ze pokial nemam zlomenu koncatinu, ci neprsi, idem za kazdych (takmer $$:-i$$) okolnosti na bajk. Konec koncov, som to doriadil na peknych 110. Pre zaujimavost - minuly rok som dal raz okolo 100, raz 120 a raz 90. Moj tohtorocny ciel je dat v jeden den aspon 200. Pekne cislo, co poviete? $$:-))$$. A podme k tomu pozdravu. Zuzanka je po tretikrat na praxi v hoteli Horizont v Peci pod Snezkou (osobne by som to odhadol na najvyssie polozenu cesku obec (ale kam sa to hrabe na nase Strbske Pleso? $$:-i$$)) a poslala mi pohladnicu. Na to ze ma 17 rokov pise strasne. Hadam horsie ako ja v jej veku $$:-i$$, ale zase priznajme si, ze je blond $$:-))$$. Kazdopadne ma to velmi potesilo a ja jej za to dakujem.

11 komentárov:

  1. Ja si obozretne zakryl svoju adresu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kde je tvůj desing volně na stáhnutí?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janco: 4x som to zbluroval a aj tak to trochu vidiet :D
    Vyvolenej: Hm... tady? :DDD O par dni by mala skoncit sutaz na bloguje.cz a potom by tam mal byt volne dostupny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, sice neviem, kde to je (raz to najdem na mape) , ale asi sa ma dobre :) . A pismo...da sa to odpustit len vtedy, ak je lavacka :D ... Ale nie. Inac jimi, ty moc nevyskakuj (teda ani ja nemozem), ale tiez moc pekne nepises :-! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ...Nakoniec ked som sa na to dobre pozrel, tak pise omnoho krajsie ako my...sakra, je to predsa len dievca :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak dík za info,protože tenhle desing je fakt povedenej...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kubo, SVOC znamena skolska vedecka odborna cinnost. Btw, vobec netusim na akej ulici byvas, tak dobre si to zamaskoval :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Konečne ďalšia blogovina! Nejak pomaly Ti to tu pribúda brácho. Každý deň otváram a furt nič nové:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyvolenej: Ja dakujem :-)
    Ty: No vidis, aky som sikovny :-))
    ségra: Otvaraj, otvaraj, aspon mi robis navstevnost :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tedaaa :D TO BYL INTIMNI POHLED, tak co to ZVEREJNUJES?? :-i :DD a dobre, ze sis nevsim ty hrubky, kazdej se jednou utne :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ZuSka: Aha, to vysvetluje to familiarne oslovenie "Vážený pan" :-)) lol :-)) a jaku hrubku mas na mysli? Ja som si nic nevsimol ani na piatykrat :D

    OdpovedaťOdstrániť