sobota 1. apríla 2006

Ako som v noci rozmyslal

a ako som opat na nic neprisiel.Zacinam mat vazne podozrenie, ze hlavnu charakterovu crtu mojho hlavneho hrdinu mojej sci-fi parodickej knihy som podvedome navrhol inspirovany sebou samym. Teraz by som to mohol vysvetlit. (Vidite, taketo uvody mam rad... rad vyvolavam napatie v citateloch, ktory si zrejme tukaju na celo, ze co za matros som to kupil $$:-i$$). Takze moj hlavny hrdina mojej sci-fi parodickej knihy rad rozmysla bez toho aby vedel o com rozmysla. Ja som na tom podobne. Vzdy pred spanim rozmyslam ako drak, potom si to v hlave usporiadam do blogoviny, potom do dalsej blogoviny a do dalsej a rano... rano mam hlavu prazdnu ako... a ani ma nenapada ziadne vtipne, ci dokonca schopne prirovnanie. Kazdopadne co si spominam, tak som sa chcel postazovat prave na to ako som kedysi nemal problem zaspat srnkovym stylom a ze teraz uz to nie je take ako kedysi. Srnkovy styl je zaspanie za 3 sekundy. Ale to musite mat prazdnu hlavu, ze ano. A to ja nemam, co by ma na jednej strane mohlo tesit, ale zaspavat v priemere 3/4 hodiny je, povedzme si rovno, na draka. A to nehovorim o tom, ze kedysi som s lahkostou tvoril vsetko mozne a bolo mi šuma-fuk co si kto o tom myslel. A teraz... som obetou svojich konzumentov $$:-))$$. Asi zase zacnem na vsetko hadzat bobek a mat vsetko na haku, lebo to takto proste nejde dalej. Takze vazeni citatelia: Ste mi volni ako fotrove sako! $$:P$$. (Jezis to je ulava, taketo nieco som chcel napisat uz davno... lyrika, chlapce, lyrika je super $$:-i$$)

4 komentáre:

  1. Myslim, že v usínání jsem na tom podobně :-) je sice pravda, že někdy o sobě nevim tak během 10ti minut, ale daleko častějc usínám tak do 30 minut :-) A můj rekord: 7 hodin :-)) Ale pak jsem se na to vyprdnul a radši jsem vstal ... načež jsem během deseti minut usnul v obýváku na gauči :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja to mam so spanim podobne....tiez mi tak do hodinky trva kym zaspiiim..len vynimocne zaspim srnkovym stylom...:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Incik: Tak ten rekord ti teda nezavidim :D To moj rekord je maximalne nejake dve hodky :-))

    Zuzu: To je skoda, lebo srnkovy styl je najsamnajlepsi ;-) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ale ty to máš jinak na háku :-i :DD
    jinak já někdy usnu tak, že ráno ani nevim, že jsem usnula.. :))

    OdpovedaťOdstrániť