pondelok 3. apríla 2006

Ako sme sa tlacili

a ako som vykofoloval 15 bodovRano som nastupil do presne podla (g)trafikonu iduceho autobusu (ma ist 8:08 a isiel 8:13) cislo 78, kde uz sidlila nejaka trieda. Odhadoval by som to na piatu, nanajvys siestu... Kazdopadne tam bolo tak strasne vela ludi, ze sa na mna zadkom tlacila jedna pekna slecna. Alebo som sa ja tlacil zadkom na nu? To mate fuk, v podstate ide o to, ze to cestovanie sa mi zacina pacit cim viac. Na Trnavskom Myte sa mi nechcelo ist na elektricku a prechadzat tak cestu smrti, lebo som sa rozhodol, ze kedze mam na haku, tak sa pri skole nejako z busu vytlacim. Nastal vsak problem ako sa do neho natlacit... nuz nejako som sa natlacil, ale ziadny zadok som nezaregistroval, takze som zostal na suchu. Ale nic to za to. V prvej casti dnesneho dna som mal na plane viacero veci, okrem ineho odovzdat Plnicku Flias 2006 © Slavo&Jimi. To sa nam na moje mile prekvapenie podarilo na plny pocet - 15 bodov. Aby ste mali predstavu o co islo - maly screenshotik: Nasledne potom som chcel od mojej VP vystrachat nejaku postarsiu vypracovanu pracu aby som sa mohol "inspirovat" pri pisani mojho bullshitu, ako s laskou nazyvam papierovu cast mojho zaverecneho projektu. Sefova tam nebola... tak som nevystrachal... tusim jej poslem vyhrazny mail. Mier v dusi a hlavne majte na haku $$;-)$$

7 komentárov:

  1. Nuz z dopravou to poznam, mas pravdu za chvilu bude radost sa tlacit.

    Inac ten obrazok sa aj hybe? Ak hej tak paraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaada :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratuluju k těm patnácti bodům ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hele, nechtěl bys tu plničku dát někde ke stažení? :-i :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janco: Tak tomu ver ze sa to hybalo... normalne ze realna fyzika, diferencialne rovnice, secko fachalo

    Leňulka: dakujem :-)

    Incik: Asi by ti to neslo... pokial nemas InTouch WindowViewer ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. Nic proti, ale tu "malinovku" by som nepil :PPP
    2. A netlacil si to slecnu predkom?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super vec tá plnička, musíš predviesť, keď budem u Vás. A pekne vyštrachaj nejakú prácu, v nedeľu Ťa budem zase kontrolovať!:-) Už sa teším!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dupi: Nepozeraj na farby, tam bola iba 256 farebna paleta a netlacil som ju predkom :P

    Segra: Ukazem, neboj sa :D

    OdpovedaťOdstrániť