štvrtok 13. apríla 2006

Snurky, anjel, pan prstenov

a hadanka na koniec.Tak toto vsetko a este viac vas dnes caka. Podme na to pekne po poriadku. Na internete som objavil rozne sposoby viazania snurok od topanok, tak som jeden ihned aplikoval a dodal som aj maly bonus. V prvy den to v trolejbuse zaujalo 5 ludi, druhy den 3 a teraz uz na mna kazdy dlabe, asi uz sa po Bratislave roznieslo ze tu beha typek s divnymi snurkami. Na prednasky z PVS chodim prevazne kvoli tomu ze ujo prof. Jurisica zvykol davat body za prednasky. Ale nejako ho to asi prestalo bavit... kazdopadne si tam veselo kreslim, kedze Meruala uz som dopisal (este vas cakaju 3 casti, najblizsia bude v sobotu $$;-)$$). Tak co to tu mame... tam to uplne hore vlavo je Moucha, vedla je taky podivny znak co som vyrobil a este dalej vpravo je slimak. V druhom rade mame dalsi podivny znak, zidovsku Davidovu hviezdu, moslimsky polmesiac prerobeny na rohlik a motyla. Nizsie je moje patentom chranene lietadlo s mojim patentom chranenym kridlom, nejaky podivny mec ktory ma na konci namiesto cepele mixer a super vykonna stihacka $$:-))$$. Pod lietadlom je roboticky kon a cele to zakoncuje vyjav nazvany Nabozensky potravinovy retazec, kedze zidovsky pavuk (ked mozu mat krestania svojho kriziaka, preco by Zidia nemohli mat svojho zidaka) chytil do siete kriz a moslimsky vtak sa chysta zjest zidovskeho pavuka. Prosto genialne $$:-))$$. Potom som zatvoril zosit a tak som si musel kreslit na vonkajsiu stranu. Nakreslil som zajacicu, kedze ide ta Velka Noc, aj s malovanymi vajickami a kyklopom $$:-))$$ Potom som sa pokusil nakreslit psa ale vyslo z toho napokon toto: Kedze mal ten "pes" velky ulozny priestor, smykol som tam cloveka. Z cloveka sa mi vyklul skret a odtial bol len krocik k Vrrciemu jazdcovi. Ked uz je tam Vrrci jazdec, tak nesmie chybat Legolas. To je ta slecna vlavo $$:-))$$. Nuz a vpravo je Ent, kedze Viktor chcel Enta... musim uznat ze ten ktoreho nakreslil on sa podobal trochu viac $$;-)$$. Nuz a blizime sa k mojmu vrcholnemu dielu - anjelovi. Povodne som jej nechcel spravit take "dudy", iba jemnou linkou naznacit poprsie, ale Viktor sa stazoval ze ma male, tak to dopadlo takto, no $$:-))$$. No a na uplny zaver je tu hadanka, schvalne ci uhadnete co je toto: Nesnazte sa to zistit cez nazov suboru, ten vam nepomoze $$:-))$$. Tak a teraz idem prepisat Meruala 3, ktoreho si precitate v sobotu (ako som napisal vyssie) a zajtra odchadzam a pridem az v nedelu vecer, takze mier v dusi.

9 komentárov:

  1. Super. Pěkně jsem se u toho pohihňávala. Fakt dobrý kresby.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podla mna je to E.T. :)) ..a ani by ma nenapadlo hladat to cez nazov suboru.. az tak ma zas hra na manik.sk nepoznacila ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tten anjlej je fakt HALUZ, prave prsicko ma dake vacsie :) co uz.

    Inac je to jednoznacne ET skombinovany z vysavacom a prasatom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kiti: To ma tesi ;-)

    Yfq@: No vidis, a Viktor tvrdil ze sa to na E.T.ho nepodoba :-))

    Janco: No, ziadna zena nema obe prsia rovnako velke ;-) Aj ked ten rozdiel obvykle nie je az tak markantny... :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Promin, ze rejpu, ale mam pocit, ze andele jsou muzi :]]

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 4miira: delas jak kdybys me nevidel :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fakt sa topodoba na e.t.-ho..akurat ze ma prasaci noztek

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Brácho znalec ženského poprsia! Já zírám:-) PS: Please, radšej nekresli, nech to má aspoň akú takú úroveň.:P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty nevies kreslit nic mas skarecie obrazky ako moja 6 sestra Karla.Haha hi ha hus

    OdpovedaťOdstrániť