piatok 7. apríla 2006

Bratislava

Kralovna DunajaKedze mam v stredu dvojhodinovu pauzu (ale teda mal som ju naposledy, lebo... a to je fuk) chodievam sa vzdy poprechadzat do mesta. Zrazu ako som sa pred dvoma tyzdnami prechadzal som si uvedomil ze ta Bratislava je vlastne uzasne nadherne mesto... len skoda ze to je vidiet iba v centre. A co urobi blogger ked uvidi nieco pekne? Odfoti to $$;-)$$. Do kraiet mi hrala aj zvysena hladina Dunaja, co sa fakt nevidi casto (o com sa da vlastne v posledne roky pochybovat...). Toto je nemecka (alebo rakuska) lod, ktora sa na nemecky (alebo rakusky) Dunaj uz nezmestila A toto su tie dalsie lode co sa niekam nezmestili $$:-))$$. Toto je jedna z najuzasnejsich stavieb ake som kedy videl. Trocha historie... sucasny najvyssi stav (ktory bol myslim v pondelok) sa dostane na 11. miesto. Aj toto je Bratislava Slovenske Narodne Divadlo... aj ked netusim ako to vlastne je, lebo uz je myslim dostavana ta nova budova... a je s tym kazdopadne chaos. Bohuzial sa mi na fotku nezmestila Ganymedova fontana, ktora je vskutku vydarena. Toto je zrejme najluxusnejsi hotel na Slovensku A toto je nas narodny basnik. Mnoho ludi ho preklina za tie paslova co pouzival, A iných mastí krámy mi zostane v pamati snad navzdy $$:-))$$. Nuz a aj toto patri k modernej Bratislave A famozna Rolandova fontana na Hlavnom namesti, ktore v sucasnosti rekonstruuju. Stara Radnica Tak takychto uliciek je v Blave na stovky, jedna krajsia ako druha. Veza Michalskej brany. Ze by Michalska Veza? $$:-))$$. Inak v brane je zakazane hovorit, vraj sa vam stane nestastie. A na zemi dole v brane je taky medeny kruh na ktorom su sipky k roznym metropolam sveta (aj k severnemu polu) aj s poctom kilometrov. Odfotil som to ale bolo to rozmazane a necitatelne... snad nabuduce. Krasny kontrast. Hrad v pozadi, grafity v popredi... $$:-))$$. Ak ste Bratislavcania tak by stalo za to nechodit do centra len kvoli chlastu ale aj kvoli architekture. A ak Bratislavcania nie ste, tak by ste sa sem rozhodne mali ist pozriet.

7 komentárov:

  1. máte to tam krásný, to jo.. skoro jako u nás :-i :D ale ne.. my nemáme tak óbrovský lodě tam - jen takovýho malinkýho Arnošta :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tych fotkach je nasa Bratislava taka peknaaa. Niekedy staci otvorit oci,aby to bolo vidiet...My bratislavcania si to uz ani necenime..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Treba na to aj dobreho fotografa :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kubo, ta prva lod nie je ani nemecka a ani rakuska, je original talianska. Keby si si ju pozrel trochu detailnejsie, tak na to prides.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dupi: Co hovoris, urazas ma? :-))

    Ty: Nie je mi celkom jasne ako by kotvila v talianskej casti Dunaja... (uz len preto ze Talianskom Dunaj akosi zabudol tiect) Tato povedal ze je nemecka, tak je nemecka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahojte, poznate novy hotel v bratislave s nazvom gate one ?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hotel je na Galvaniho ulici, blizko letiska. Pekna stavba, nie je vsak dokonceny. Na stavbe sa momentalne nepracuje, vraj nejake problemy s financovanim. Vie o tom niekto viac?

    OdpovedaťOdstrániť