utorok 18. apríla 2006

Velkonočný víkend

Čo sa včera nechcelo...Aby som potesil svoju milovanu sestricku $$:-i$$ tak skusim tu vcerajsiu odflaknutu vec nejako dosolichat $$:-i$$. Vyrazili sme (ako aj po minule roky) na chalupu. S vidinou meganudneho (a pracou smrncnuteho) vikendu som bol zobudeny niekedy o 3/4 na 7 v piatok rano. Den pred nami isli ako predvoj Lucy, Janco a Betty (zatial co moj buduci svagor sa ulial $$:-i$$). Povodne som mal soferovat smerom tam, ale uznajte, ze aj ked boli cesty ciste ako svedomie George W. Busha... hm, zly priklad, kazdopadne aj ked boli cesty ciste bolo by to v mojom vtedajsom stave nebezpecne nie len pre nas troch ale aj pre ostatnych ucastnikov cestnej premavky. Peknych par desiatok minut som si pohodlne polezal na zadnych sedadlach a zrazu uz sme boli tam. Pocasie naznacovalo ze to fakt bude stat za ... no, nebudem vulgarny $$:-))$$. Ech, nejak som sa rozkecal... skratim to $$:-))$$. Prvy den sme prevazne polihovali insajd aaa... ehm... ahaa, stahovali sme skrine a varili sme a cumeli na bednu a tak $$:-))$$. Potom sme si so segrami zahrali Carcassonne a hadajte co... raz som prehral uplne a raz som bol druhy. Vecer sme pozerali Sestru v Akcii, to by ste neverili aky dobry to je film $$:-))$$. A potom som isiel spat... Nuz a v sobotu sme konecne trochu vybehli von, Betty malovala skrinku s hlavnym uzaverom plynu, ja som nakladal furik, ktory Janco odvazal (long story short - je tam taka kopa bordelu, ktory stihol zarast travou a k tomu vsetkemu je na zlom mieste, tak sa ho snazime preniest na ine miesto, kde by mohol zase v klude zarast travou $$:-i$$). Lucy s otcom nieco sadili na zahrade a Betty sa prestahovala k jednym drevenym dveram, ktore bolo tiez potrebne natriet, tak natierala, ale kedze je z rasy pidilidi (do 170cm $$:-i$$) tak som jej musel helfnut s vyssimi partiami... Potom som povacsinou posedaval vonku, pripadne som pozeral Fontanu pre Zuzanu, to vam je fakt skvely film, az teraz mi doslo, ze ono to ma vlastne velku hlbku aj ked sa to nezda. Vecer sme hrali zase Céčko, zase som prehral $$:-i$$. A podme na nedelu... v nedelu sme nedelali nic $$:-i$$ aspon ja si na nic nepamatam... Kazdopadne ten vikend bol celkom fajn a az na jednu maminu "vetu" na Lenkinu adresu sa mi to snad aj pacilo $$:-)$$. A odsoferoval som to domov! $$:P$$. A nikoho som nezrazil... okrem toho deda, ale ten si fakt koledoval!... Just Joking $$;-)$$

8 komentárov:

  1. polihovali? to jakoze jste pozivali lih? :-i :Dd

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A co, v pondelok sa nedialo nic ???

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZuSka: Nema kazdy rovnake chutky ako ty :P
    Leňulka: Tiez musis vsetko prezradit! :D
    Ty: A co ti ja viem, ja si na nic extra nespominam... :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jimi: pardón :-i :D
    ZuSka: no že to s tím Just Joking bylo na konci Mean Girls.. :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Niekto ma sústavne uráža na tomto blogu (kto je u teba pidilid?). Asi to ešte budem musieť zvážiť s tým svedčením :D. A zasa si zabudol napísať, že kto povyhrával 3/4 hier Céčka! Keby niekto nevedel tak Betty!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. BETTY IS THE BEST !!! I LOVE BETTY !!!

    OdpovedaťOdstrániť