piatok 21. apríla 2006

Ako som videl svojho prvého transvestitu

A ako som hackol SISOTo si tak clovek ide v pohodicke, posadeny v elektricke (tento rym sa mi paci tak strasne, ze ho uvidite asi este velakrat $$:-i$$ a okrem toho je to pekny uvod... myslim...) a co nevidi - staru skaredu zenu. Alebo stareho skaredeho chlapa v sukni. Vo fialovej sukni. Skaredej. Aby to nebolo take easy, tak ta osoba vyzerala na to ze ma prsia, ale ziadne nausnice a uces asi ako ja - t.j. kratke vlasy. Tak som budto videl svojho prveho live transvestitu, alebo svoju prvu velmi skaredu zenu (a tym velmi skaredu myslim fest velmi brutalne skaredu). Ale podme k veselsej teme - k hackovaniu programu SISO. To si tak clovek v pohodicke, sedi na cviku (preco sa to nerymuje?) a snazi sa aj s kolegom (v tomto pripade Slavom) prijst na spravne odpovede na otazky, ktore mu polozil program SISO. Vytahujem prednasky, studujeme matros k cvikam, vyskusame 5 kombinacii (otazky sa obmienaju) a furt nic. Ale kedze sme ludia s tou spravnou davkou lenivosti a inteligencie ( (c) Merual), ideme program hacknut. Cviciaci tvrdi ze je rychlejsie spravne odpovedat, ale my bohuzial spravne odpovedat nevieme, tak hackujeme. Napokon sme v kode nasli rozhodovaciu cast a do kodu pre nespravnu odpoved sme dali kod zo spravnej odpovede. A hla - fungovalo to. Sice sme napokon aj tak nic neporiesili, ale aspon sme to hackli. Nuz a dnes som bol s rodicmi na podla mamy najznamejsej ulici v Bratislave - na Mileticke. Kupil som si (no... platil to foter, ale vyberal som ja $$:-i$$) skvely klobucik, cierne nohavice (s hanbou som zistil ze nemam nic cierneho, co moze byt budto sposobene tym, ze ciernu farbu proste nemam rad, alebo tym, ze proste ciernu farbu nemam rad...) a plavky... viete, take tie kratasoidne... Jedine co mi este chyba ku stastiu su oranzove snurky do topanok $$:-(($$, este som sa nevrhol na ich hladanie tak uplne, ale v asi 10 obchodoch ich nemaju...

6 komentárov: