nedeľa 23. apríla 2006

Desať dní na bicykli?

Žiadny problém $$;-)$$Predvcerom som si z nadsenim uvedomil, ze uz som na mojom Deniskovi stravil desat dni cisteho casu. Potom som si z hrozou uvedomil, ze som na Deniskovi stravil desat dni cisteho casu a trvalo mi to rok a 2 mesiace. Ale tak na tom tachometri svietilo 240:00 a bolo to pekne $$:-i$$. Zaroven to znamenalo okolo 4850 kilometrov, co nie je najhorsie, ale je to biedne, priznajme si $$:-i$$. Sucasny Plan 10K'06 je na tom vskutku zle, plnenie na 15%, strata cez 2000km, bakalarka predo mnou (mam 17,5 strany z minimalne potrebnych 40 $$;-)$$)... na leto mam tolko planov (aj ked podstatna cast z nich su bajkovacie plany) ze neviem kde mi hlava stoji $$:-))$$. V kazdom pripade este by to chcelo takych 18 dni v sedle a mam to $$:-i$$.

8 komentárov:

  1. a pak, že to je nějakej problém :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ešte aj ségra Ti zaberie jedenu krásnu a slnečnú májovú sobotu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vsak do skoly mozes ist bajkom..kazdy den zo skoly a do skoly...to by si este tento rok mal daku sancu...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leňulka: No jasne, v pohodeee :-)))
    ségra: No... nemohli ste si to odbavit pred rokom? :P
    Zuzu: Ked mne sa nechceee :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj pred rokom si predsa mal plán 10k!
    A už vtedy som vravela, že na to nemáš :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vies, co? Tak sa na to vykaslem a budem radsej kysnut doma pri kompe, co myslis, bude to lepsie?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Noooo, konečne dobrý nápad:-DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ale tebe sa musi chciet,ked chces splnit 10K...

    OdpovedaťOdstrániť