sobota 22. apríla 2006

Test Osobnosti

Aky vlastne som?Objavil som jeden link na test osobnosti. Je sice trochu dlhsi a treba pri tom uvazovat (bleh $$sick$$) ale myslim ze to stalo za to. Nuz a co mi vyslo? Pravdupovediac som ocakaval ze budem brutalny flegmatik, ale asi nemam vsetko na haku tak ako by som chcel $$:-))$$. Sangvinik: 42,5% Cholerik: 20% Melancholik: 15% Flegmatik: 22,5% Tymto ziadam ostatnych bloggerov, aby sa tiez podujali a obetovali 10 minut svojho casu... mozno spravime retazak $$;-)$$ btw spravil som si tam aj IQ test a vyslo mi 127, vysoko nadpriemerna inteligencia $$:-i$$

13 komentárov:

  1. Heh....mne zase vyslo toto >>>
    Sangvinik: 55%
    Cholerik: 15%
    Melancholik: 17,5%
    Flegmatik: 12,5%
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ZuSka >>> Urcite mas pravdu :). Tiez sa mi to nezda. Jimi asi nejak podvadzal :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZuSka: Ze jo? Podla mna by som mal mat IQ 147 :-i
    Dupi: Skoro jak ja, akurat, ze si trochu vacsi sangvinik :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som ten test uz niekedy robila,ale nepamatam si vysledky,tak som spravila znovu a:
    Sangvinik 22.5 % Cholerik 10 %
    Melancholik 35 % Flegmatik 32.5 %
    Ale mam taky pocit,ze minule mi to vyslo uuplne inaac :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. v tom osobnostnom teste sa v niektorych riadkoch neda vybrat ani jedna z ponukanych moznosti :-/ ale vypocitalo to vysledky aj bez toho :) (esteze to nedava dokopy 100% :)
    Sangvinik 10 %
    Cholerik 20 %
    Melancholik 30 %
    Flegmatik 27.5 %
    a k tomu iq testu.. podla mna bol dost jednoduchy.. asi je vazne este z cias 2.SV (kedze mi vyslo 133)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzu: Ved to sa moze menit :-i

    Yfq@: No ono je to schvalne tak urobene, ze na niektore mas problem odpovedat a tak musis vybrat to co je ti najblizsie z tych moznosti (aspon tak som to pochopil)... a nemachruj tu na nas svojim Mensa IQ :-i Gratulujem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. je mi jasne, ze treba vybrat, co ti je najblizsie.. a z niektorych sa vybrat vazne ze neda.. podla mna by to velmi skreslovalo vysledok, keby si tam nasilu daco daval.. :)
    a dakujem :) ale vobec nemam mensa IQ.. ten test bol primitivny.. iba preto mi vyslo tak vela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sangvinik 22.5 %

    Cholerik 12.5 %

    Melancholik 32.5 %

    Flegmatik 32.5 %

    Tak jsem dopadnul já.....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Brácho to ja som väčší flegmoš ako ty - chacha
    Sangvinik 5 %
    Cholerik 20 %
    Melancholik 40 %
    Flegmatik 35 %
    A IQ 127, ale asi je to blbosť, lebo ten test bol dosť primitívny, ale inak mám na háku - mal by si prehodnotiť svoje motto.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. našla som lepší IQ test:http://www.psychotest.sk/index.php?test=IQ_test_2
    a vyšlo mi 151 - dávno som vedela, že som génius

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mne tam vyslo 136 :-) Ale totalne som pokaslal tie otazky "co tam nepatri" :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Čo nevieš po slovensky brácho? :-)

    OdpovedaťOdstrániť