utorok 25. apríla 2006

Merual V.

Ako nás opustilMerual sa po pôrode ihneď vybral do mesta. Ja som sa medzičasom vzdal zlodejiny a žil som poctivý život. Po roku sa Merual vrátil zo svojho výletu v meste a mal so sebou celú armádu. No... ani nie tak so sebou ako skôr za sebou. Nahodil som nechápavý pohľad a Merual iba v rýchlosti zakričal: "Povedzme, že kráľovná bude mať dieťa." Nechápal som ako to, že sa Merual za rok vypracoval na kráľovského gynekológa súvisí s armádou v pozadí. Meriel mi to vysvetlila a ja som sa iba spýtal: "A to gynekológ môže?" Tak mi to teda vysvetlila podrobnejšie. Merual sa medzitým ukryl v podzemí, ale stihol nám ešte prezradiť, že opäť používal pseudonym. Keď sa teda veliteľ vojakov o chvíľu opýtal, či sme nevideli Williama Tella, bol som v obraze. Vojakov sme sa zbavili ľahko, stačilo zopár potkaních stehien. Aj sa divili ako je možné, že naše kurence majú štyri stehná, ale vysvetlil som to tým, že je to špeciáľne vyšľachtená odroda. So srsťou a chvostom. Pár rokov sa ešte Merual musel skrývať, lebo vojaci sliedili všade. Meriel to už štvalo, tak Merualovi napísala menovku - Merual. Vybehol ju teda vyskúšať do mesta. Fungovalo to. Vojaci ho síce ešte pár mesiacov zastavovali na ulici, lebo sa nápadne podobal na Williama Tella, ktorého obrázok nosili stále so sebou. Vtedy však stačilo ukázať na menovku a povedať: "Ja". Náš ďalší život bol kľudný ako nahúlený Dalajláma. Až - až do jedného dňa. Netrpezlivo sme vtedy čakali naše piate dieťa. Pôrod bol náročný, ale Meriel to v pohode zvládla. Na ďalší deň však strýko Merual zmizol. Syna sme teda pomenovali Merual mladší. O pár mesiacov, pri veľkom jarnom upratovaní, som v starej bote našiel odkaz. Dovtedy som netušil, že Merual vedel písať, alebo že ja viem čítať. Na lístku stálo: "Merual odišiel. Už Meruala nudíte. Merual s vami, Merual bez vás." Tak presne takýto bol Merual. Koniec Nuz a kedze ste to vydrzali az sem, mam pre vas malicke prekvapenie. Pred casom som do nasho skolskeho casopisu poslal prvu kapitolu Denniku Kapitana a im sa to kupodivu pacilo, tak to uverejnili - hla: Dufam, ze sa z mojho dosial najvacsieho achievementu v spisovatelskej oblasti tesite spolu so mnou $$;-)$$

6 komentárov:

  1. Čím si podmázol šéfredaktora, aby uverejnili takú hovadinu?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. těšíme se s tebou ;), četla jsem si to znova a je to fakt dobrý :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to gratuluji. A Merual V je taky dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ségra >>> Zavidis brachovi coooo :D , lebo inac by si mu take nieco nenapisala :P

    OdpovedaťOdstrániť