utorok 29. novembra 2005

Monika & Koldo 22

Kto je tu sef? Dozviete sa $$;-)$$Nejaky ten piatok uz bola dohodnuta oslava na nejaky ten piatok. Ze koho oslava? Nuz Koldo a Monika mali narodeniny a taktiez obe Katky (kupodivu naraz) mali meniny. Zrazu sa mi v podvecer ozval Kajo, ze ma cestu okolo a ze ma jeho tato vezme autom. Sak reku preco nie. Tak som sa pekne odviezol, Kajo mi odovzdal pozdrav od Yfqy (q je tvrda ci makka spoluhlaska? $$:-.$$) a uz sme mohli zacat partyovat. Prvu cast vecera som pocital pomer ludi co poznam k tym co som nepoznal. Vyslo mi 2:1, co je celkom slubne, kedze to zacinalo ovela horsie $$:-))$$. Nuda teda rozhodne nebola ale ze by som si pamatal nejake detaily... jedine snad, ze som sa hned samozrejme pochvalil novym telefonom a ze tam mam ICQ a prve co Monika urobila - napisala Scarlett "Ahoj pusa", no dik Moni $$:-))$$. Ja aby som to potom vysvetloval $$:-))$$. Takze prejdime rovno na fotky (my sklerotici skladame hold vynalezcovi digitalneho fotaku $$:-i$$) $$OBR64064$$ (Dole Monika, hore ja... vpravo Katkina ruka, vzadu neviemkoho ruka) $$OBR64066$$ (Koldo: "To aj tento mi ide gratulovat? $$:-($$" Ja: "Jezis, to je Koldo $$confused$$") $$OBR64067$$ (Tuto mi Monika pomaha robit zhyby a Ivka sa na tom (alebo na niecom inom $$:-))$$) skvele zabava) $$OBR64068$$ (Toto je uplne uzasna fotka $$:-))$$ vezmeme to sprava: hore - Domino s vyrazom "ehm" dole Patka s vyrazom "eee", v strede Kirso s vyrazom "hmm", vpravo JT: "No vazne $$8-D$$!" a Ivka: "Ale nevrav $$:-))$$") $$OBR64069$$ (Janco: "No pocuj bracho..." Koldo: "No co $$:-))$$?") $$OBR64070$$ (Zase sa nad nu musim vyvysovat $$:-i$$, to ma za tu Scarlett $$:-/$$, $$:-))$$) $$OBR64072$$ (ehm, ten otvarak na flase co ma JT v ruke dostala Monika... ze viacucelovy $$:-i$$) $$OBR64073$$ (Janco ako Jedi) $$OBR64074$$ (Tu bojujem s Jedim) $$OBR64075$$ (Dostavame sa k odpovedi na uvodnu otazku) $$OBR64076$$ (JT je slaboch $$:P$$, $$:-))$$ Nejak ho ta Monca zmohla, co? $$:-))$$) $$OBR64077$$ (Maslickova Zuzka a Janco) $$OBR64078$$ (Branim sa ale marne $$:-i$$) $$OBR64079$$ (Monika zjavne spokojna so svojim dielom a ja... a ja $$:-))$$) That's all folks... na buduce snad JTho 23 $$shifty$$.

5 komentárov:

  1. coze se scarlett? nebylo to uprimne? :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akoze podla mna jednoznacny vytaz FOTKA ROAK je ten koldo jak ukazuje na tricko ...SEF. To je konecna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tou fotkou mas pravdu, ale este mu chyba pohar s napisom BIG MUFTY. Az potom bude skutocny sef :)
    Inac to bola super oslava az na jeden okamih, ked mi Monika dala za tricko snehovu gulu :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ZuSka: was?
    Janco: Ja myslim ze to tricko bolo robene specialne na Kolda... ten vyrobca ho musi poznat :D Lebo to by nikto iny nemohol nosit :D
    JT: No blbeeee :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koldova fotka jednoznacne vyhrava...na oslave bolo super, kopaludi, fajn zabava.. :-)))

    OdpovedaťOdstrániť