nedeľa 27. novembra 2005

Novy haircut

Po dlhych 146 dnoch.Uz som sa proste rozhodol skoncovat s vlasatostou, totiz ked mam dlhe vlasy tak sa miera lupinatosti zvysuje nad unosnu mieru, nemozem nosit ciapku a celkovo to otravuje. Takze Jimi before: $$OBR63478$$ Jimi during: $$OBR63479$$ $$OBR63480$$ (napad segry a otca aby som si to nechal som dorazne odmietol) Jimi after: $$OBR63482$$ (sorry za tak blbu fotku, ale segra s mamou sa zhodli ze je dobra a ja som nemal sily s nimi bojovat $$:-))$$) Nuz a po tom co si segra precitala minuly prispevok ma donutila aby som vam ukazal jej najlepsie dielo: $$OBR63483$$ Pekne, vsakze? $$shifty$$

8 komentárov:

  1. fakt peknej obrazek (a to see vyjadruju k tomu dilu, aby bylo jasno :-i)
    Jinak ten uces...kdyz jsem se zastavila u toho "kohouta" (a nacitalo se teprve dalsi), tak jsem se uprimne zdesila, ze to je ono :D diky bohu, zes to odmitnul :D i kdyz teda moh bys nekdy zkusit neco novyho ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ještě že si slovak nebo potkat něco tak škaredého někde na ulici tak se asi leknu a uteču...ted nemyslím nic na ty vlasy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZuSka: Co tak cervene polmetrove vlasy? To by sa ti pacilo? :D

    Nikto: Dakujem za podpisanu konstruktivnu kritiku :D Este ze som kto som a myslim si co si myslim ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nejako mi chyba komentar k tomu HRADU, to si kreslis ty? alebo ako to je??
    Uces > NO COMMENT

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Janco: je tam slovo segra a potom "jej najlepsie dielo" tak co mas za problem? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. s napadom segry a otca nechat si during uces by som hned suhlasila :)
    2. aj after fotka sa mi paci :)
    3. segra >>> ten hrad je nadherny :) na akom je to formate ?
    4. anonym >>> nemohol by si zverejnit svoju foto ? som really curious..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jimi > Jaaaaaj, kokso mal by som sa naucit citat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no mohol si si nechat to haro...bola by sranda

    OdpovedaťOdstrániť