nedeľa 6. novembra 2005

"Podme chlastat!"

"Ale kam? $$:-.$$"Vcera sa ma JT pokusil vytiahnut do Elamu. Viete, to je tamto co je tak strasne daleko (este dalej ako moja skola) a je tam hlasna hudba, mrte vela ludi a nafajcene ako v poslednom pajzli $$;-)$$. Tak som zdvorilo odmietol. Nastastie JT netrpi rovnakym errorom ako Koldo, ze by vyhodil division by zero. Avsak potom sa ozval znovu, ze ci nejdem do Komenia. Tak to uz sa mi viac pozdavalo, obzvlast ked aj Dupi povedal ze pojde na dve tri pivka. Tak sme par desiatok minut na internete hladali ako sa tam dostaneme, az Dupiho na zachode napadla spasonosna myslienka. O siedmej sme vyrazili a podla podozrivych osobnosti v buse sme zhodnotili, ze "Vieme, preco nechodime vecer do Petrzalky" $$:-))$$. Nejako sme sa dopravili az k Technopolu, avsak Dupi si nevedel rozpamatat kde to Komenium je. Napokon sme sa dostali az k nejakej budove kde bolo napisane "Restauracia O". Vydedukovali sme ze to O je pozostatok z napisu KOMENIUM, pricom ostatne pismenka su proste.. prec $$:-))$$. Avsak... bola tam stuzkova. $$8-D$$. Tak Dupi zavolal JTmu, ze je tam stuzkova, to uz JT nezvladol a predsalen vyhodil division by zero. Postupne sme sa stretli aj s Koldom a JaKom. Po kratsej porade sme vyrazili krizom cez Petrzalku do podniku s menom Pod Dubom. Tam sme pokecali, Dupi perlil a ja som si to nastastie zapisal do mobilu takze mam jednu hlasku $$8-D$$. Situacia predchadzajuca hlaske bola asi taka, ze sme sa bavili o Monike a o krcme Pod Dubom a Dupi zahlasil: "Tam som jej prvykrat urobil..." a zasekol sa... tak sme sa samozrejme pustili do rehotu a on uz myslienku nedokoncil $$:-))$$. Nooo... a potom si povedzme nepamatam, az ked nam Koldo vysvetloval ze ako sa dostaneme domov. Tak to bolo tiez o nervy, nastastie sme cez GRPS a wap vyspekulovali ze najlepsie bude ist jednym busom na most Apollo a odtial dalsim busom. Ked sme vystupili na moste, tak Dupi zase vypotil hlasku a ja som si ju (aj napriek jeho marnej snahe ma prezvanat a zabranit mi v zapisovani) zapisal: "Pojdem sa vychcat z mostu". No nepobavilo vas to? $$:-))$$. Sice som ho nevidel ale asi to fakt pustil do Dunaja $$:-))$$. Potom si uz iba pamatam nocny rozhovor s mamou, ktorym vas nemienim zatazovat a nasledne som zalahol.

11 komentárov:

  1. - Dokonale si opisal elam :))
    - Povedal som, ze pojdem na jedno pifco :))
    - Kamo, a v emhadecke boli tak spatni ludia, ze ani na www.uglypeople.com takych nenajdes
    - kokoz, som ti povedal, ze nemas pisat blbosti (moncici :), ale fakt som jej to prvykrat urobil :o)
    - Dunaj bol daleko :). Pustil som to na pilier (preto radsej nepojdem cez Apollo)
    Jaaj, dobry vecer, ak ked trosku komorny, ale dobry bol. Oki, idem si pisat tahak....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S popisom elamu nesuhlasim..to neni pajzel, ale nazor neberem :)
    jojo vidim ze bolo veselo..skoda ze som musel robit DbS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no elam nie je az taky pajzel, je tam nafajcene, ale tomu sa na ziadnej diskoteke nevyhnes..jedine,ze by si osobne branil vstupu fajciarom, a to sa akosi neda..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. alebo si spravime vlastnu dyzu ako v lete u Ivky a u Janca :-)) Tam su fajciari vyhosteni na balkon :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na balkone je fajn :) , dozvies sa tam kooopu veci a nemusis ani fajcit (vid. ja :-X). Ale letne byty su supeeer, to musim priznat. Inac janci, ako je to so silvestrom?da sa nieco spachat?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U mna na 100% nic, musim sa dohodnut s ivkou, ze ako je natom ona...ale asi tiez nic. Takze ako to bolo po minulu roky (teda aspon pre niekoho) tak to bude MESTO, ale sak v meste je FAAAJEN :D
    Inac je pravda ze balkom je pohodaaaa, cerstvy vzduch hlavne ak si v malom byte (inak poveda u mna)
    Dyza u mna? EE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Co sa tyka mojho Silvestra tak dufam ze budem niekde v CR :-) A inak budem na chalupe drtit Carcassonne so segrami :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skus byt aspon raz na Silvestra s nami :))). Ja o to mam co hovorit, co. Pokusim sa byt tento rok s vami! Chata by bola super, lenze kam ist?...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. s vami som furt, ZuSku som videl raz v zivote... Leňulku vobec ;-) posledny rok som bol na viac akciach ako JanoC :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je super, ale to neznamena ze mas polavoval...
    Som rad ze si zacal dade chodit....fakt...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ....ja len dodam k Jancovim slovam....Som rad, ze si zacal s nami chodit na rozne akcie (byty, chaty, krcmy --- ehm... oslavy aatd)

    OdpovedaťOdstrániť