štvrtok 10. novembra 2005

Kto ma tie nazvy furt vymyslat?

A kto ma furt vymyslat podnadpisy? $$:-))$$A kto ma furt vymyslat nejake blogoviny? $$:-i$$... To budem asi ja, ze? Tak... ze by sme si dali dalsi clanok, ktory ako keby nebol odo mna... ja sa to pokusim nejako znormalizovat... a skratit $$:-))$$. Zo stredy si pamatam akurat tak DP a kusok pred DP. Pred DP sme s Viktorom sedeli v kreslach na tretom poschodi na D-cku, a rozmyslali o tom ake super by bolo mat take kresla v prednaskarni. Malo byt to nedozierne nasledky na navstevnost prednasok $$;-)$$. Potom sme pisali pisomecku... 3,5 boda z piatich z testu (co znamena ze 6 otazok som tipol zle $$:-(($$) a pisomnu cast som mal za polovicu casu ako ostatni... fakt neviem co tam stvarali... ja som si pekne pustil mp3ojecky a kreslil som si. Nuz a dnes sme mali Robotiku s Ing. Hubinskym... to vam je super tipek $$8-D$$. Proste sranda od zaciatku do konca, este cez prestavku si tam pozeral na notebooku nejake obrazky a neviem z coho usudil ze ma to zaujima (ked som tlacil rohlik a este mal obe usi zaneprazdnene mp3ojkami), ale zacal sa ma pytat: "Viete kto je toto?" Ja: "Frankenstein" a on: "A viete kto je toto?" Ja: "Netusim" On: "To je Orwell $$8-D$$" a tak dalej $$:-))$$. A to je asi tak vsetko co som chcel... ujo Hubinsky sice hadzal hromadu hlasok, ale nechcelo sa mi to zapisovat a nic si nepamatam... takze ste ochudobneni $$:-))$$ ale mal by prist aj o tri tyzdne, tak ja sa s tym pokusim nieco urobit $$;-)$$

2 komentáre: