streda 2. novembra 2005

Last but not least

Predsa poslednaTakmer by som aj bol zabudol ze mam napisat Interaktivnu stredu. Pekna rubrika to bola... ale o tom na konci. Vybrali ste si Masove vrazdy v Linuxe. Musim sa priznat ze som vas ako spravny "novinar" trochu oklamal. $$:-))$$. Nevrazdili sa ludia, ale procesy.... Cele to cvicenie bolo divne. Ako ostatne vsetky. Kto to drzal nad vodou? No predsa ja s Viktorom. Kedze nam na minulej hodine cviciaci (familiarne nazyvany Dorny) povedal aby sme si pozerali to co bude na dalsom cviku, tak sme tak ucinili. A teraz sme mohli machrovat. Samozrejme, kedze je to lamer, mu to neslo spustit. Tak takym lezernym sposobom sme sa mu snazili naznacit ze si to musi prekopcit do svojho adresaru, lebo nema prava na citanie z fajlu. A on, ze nie, to nebude pravami. Pako $$:-))$$. Po styroch pokusoch a potom co som mu ukazal ze v programe chyba nie je, kedze na nasom kompe to slapalo, uznal ze to musi prekopcit do svojho adresara kvoli pravam $$:-))$$. Potom sme sa hrali s prikazom fork. Linuxu a gcc zdatni vedia o co ide, pre ostatnych poviem ze to klonuje proces. V podstate po forku mate dva identicke spustene programy. No a my sme skusali co to spravi ked forknuty program znovu forkneme a ci budu styri alebo kolko... (tu zacina faza, ked tomu bude rozumiet iba Staon $$:-i$$) Ale kedze sme to spravili divne, rodicovsky proces sa nam ukoncil skor ako detsky a ten zostal visiet. To je tusim zombie alebo co... tak sme to museli killnut. Akoze zabit. Akoze zavrazdit. Takto to slo dokola, k tomu sa prismejdili nejake signaly, ktore vobec nerobili to co mali, lebo ako som povedal "nase dieta bolo zrejme dementne", resp. mali sme dieta mongoloida. Tak som si po asi 50-tom "kill ####" pripadal ako keby som hral Counter-Strike $$:-))$$. a este sme aj dostali projekt - spravit pod linuxom zavod aut. V textovom rezime $$8-D$$. Pricom, co ja pokladam za fakt genialne, ma tam byt server, ktory vygeneruje DVE rozne drahy a klienti budu zobrazovat oboch hracov, pricom na kazdom sa bude dat ovladat len jeden. No proste srandicky... Tak a teraz k tomu, ze preco posledna Interaktivna streda. Napriek tomu, ze Interaktivnu stredu pokladam za jeden z mojich najlepsich napadov, ktory bol dokonca celkom dobre realizovany, nenaplnil moje ocakavania. Nedostatok pritazlivych tem, problemy s hlasovanim, proste Interaktivnu stredu obchadzali same problemy. A tak tento projekt na dobu neurcitu ukoncujem. Az nastanu lepsie podmienky... pripadne sa moze sporadicky objavovat ak budem mat viac tem a nebude sa mi chciet blogovat o kazdej $$;-)$$. P.S.:Taktiez pozastavujem rubriku Music, pre nedostatocny ohlas. Nepotrebujem zivit clanky, ktore nikoho nezaujimaju $$:-))$$. A vy ich tiez nepotrebujete $$;-)$$.

6 komentárov:

  1. Taj na tom blogu to fakt leti :D Doctu jeden novej clanek uz je tu jinej :)). Jinak: zdalo se mi to, nebo tam o tech masovejch vrazdachbyl jen jeden odstavec :i :) ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja na rozdiel od inych (poprosim ZuSku a Lenku aby to nebrali osobne) osob blogujem ponekud castejsie ako raz za tyzden ;-)

    Hmm... podla mna boli dva... no dobre, tak jeden, nemas to fuk? :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TO JE VRAZDAAAAA!!!!Zabijas deti a ich rodicov!!!!OMG, jimi, tom si o tebe nemyslel.... btw >>>>
    while(fork());

    hh, len tak to spusti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To ze Dorner je Dorny citam(aj pocujem)prvy krat.Mozno by sa viac hodilo ....... ........ ..... ..... Dorny

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No vrazdy v linuxe su v pohode..to som uz aj ja skusila...chudaci procesy....a vyskusaj ten dupiho napad na cvikach,urcite potesis cviciaceho!!!!! :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A toto bolo akože o čom? Nejaké ľudskejšie témy by neboli? Chápeš brácho? Akože pre nás normálnych ľudí!!!

    OdpovedaťOdstrániť