utorok 15. novembra 2005

"Msgget faled!"

Tienove divadlo a ine haluskyKonecne ten utorok za nieco stal. A vynimocne to nebolo za houby. Mozno za huby. A mozno aj za hriby... teda co to motam...$$:-.$$ Skratka a presne to co som nakodil pocas piatku, soboty, nedele a pondelka (dohromady to bolo cca 30 riadkov kodu, ale vysoko efektivnych a proste super $$:-i$$) na robotike ku podivu z casti fungovalo, z casti nieco robilo a z casti nechodilo vobec $$:-))$$. To podstatne prislo az na PaPRCaku, kde sme odovzdavali typkovi zadanie a ten chumaj nam dal iba 9 bodov... lamer jeden... ze za to ze minule sme to nemali, akoze si robi fakt ovce, lebo ostatni dostali v pohode desat $$:-))$$. Ale dobre... ja som si to potom vynahradil, ked typek prednasal cez (a teraz si neviem spomenut ako sa to vola (thx 2 skleroza) $$:-))$$ (medzitym mi Johny5 poradil ze je to Projektor $$:-))$$ (ale tie kecy okolo tu necham $$:-i$$)) na stenu a ja som tam robil rukou tien zajaca, alebo vlka a tak ( (c) valka symbiontu, GC 2005 $$:-))$$), potom mi kamos rval akoze pero do hlavy, potom taku dlhsiu palicu... potom som sa nou akoze mlatil, funny $$:-))$$. K tomu nadpisu este: To bol v programe nejaky check ci nastala chyba a ak ano tak to malo vypisat "mssget faled!" namiesto "mssget failed!" akoze uplna blbost ale jak sme sa na tom nasmiali $$:-i$$ No a napokon som vliezol do busu, tam som si na Zochovej (kde pravidelne vystupuje cca 60% busu) sadol vedla jednej docela peknej dievciny a ked sme sa rozbehli sme vykonali nasledujuci rozhovor: Ona: "Prosím tě, nevíš jestli to je devět a třicítka, nebo jedna a třicítka?" Ja: "Hm, neviem $$:-))$$" (neviem co mi na tom bolo take strasne smiesne $$:-i$$ po chvilke Ja: "Fakt netusim..." Ona: "Hm..." Ja: "Ked zastane tak sa pozriem" (my totiz v busoch mame take inteligentne displeje, na ktorych je pri zastaveni na zastavke cislo a konecna, inak je tam obcas aj cas a nasledujuca zastavka) Ona: "Tak jo..." Potom zastal, ja som to s mojim dlhym krkom ocheckoval a povedal som "Tridsať devina" Ona: "Dík moc" a ani som jej nepovedal ziadnu z mojich oblubenych hlasok na podakovanie, napriklad "S radostou" alebo "Aj nabuduce"... ani na "za malo" som sa nezmohol $$:-))$$... ale inak fakt funny $$:-i$$

9 komentárov:

  1. jimiiiiiiii, vidis, rande by bolo na svete hehe :) . Teda pokym ta fesna deva nemala cez pedesiat :o).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 2Dupi: a preco by vadilo, keby mala cez patdesiat ? ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yfq@: Tak diiiik :D Aby bolo jasno, ja som na mladsie :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dobre, dobre.. uz mi je to jasne :D .. cize 40 ? ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skuusenosti Jimi, skuuusenosti rozhoduju :D taka 40 ich ma na rozdavanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ked myslis :D Pre mna za mna si zbal aj osemdesiatku :P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 2Yfq@ >>> ty jimimu doprajes najlepsie z najlepsieho, hehe. Ale jimi len predsa mladi, on by radsej mlade masko :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 2Jimi: tu osemdesiatku moze akurat tak zabalit, nie zbalit :D
    2Dupi: jasne, ze mu doprajem the best of the best :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. na veku nezáleží, odklonili ste sa od podstaty veci, Jimi prečo si ju vlastne nezbalil?

    OdpovedaťOdstrániť