sobota 5. novembra 2005

Carcassonne reloaded

Aj tak si vsetko premenujeme...Vcera bol u Dupiho v poradi uz treti Carcassonne Session. Povodne nas malo byt volajako viac, ale napokon sme boli piati. Dupi, jeho brat Lukas, kamaratky Veve a Mirka a moja silna osobnost $$:-i$$. Prvu hru sme dali bez posledneho rozsirenia Prinezna a drak, pretoze tie pravidla su tam dost zlozite $$:-))$$. To by ste neverili aky je to rozdiel hrat dvaja a piati $$:-i$$, zrazu tam bolo tak vela figurok a zacala sa ta spravna vojna o mesta a luky. Ako by sa zaviedol novy trend - kto nema luku, ten je out. Popritom vsetkom sme kecali a dzoukovali, akoze sranda na urovni $$:-))$$. Najradsej mam chvile ked kvoli smiechu nedokazem dopovedat vetu $$:-))$$. Napriklad ked (opat ako minule $$:-i$$) zavolal Koldo, ze ci ideme chlastat. A Dupi ze nie. Tak sme si robili srandu ze z toho Koldo vyhodil prinajmensom Division by zero, alebo nejaky iny run-time error $$:-))$$. Po prvej hre sa Lukas odpratal do kina na nejaky horor, ktory je vraj este strasnejsi ako Kruh, z coho vyplyva ze vobec nemam zaujem ho pozerat $$:-i$$. A my zvysni styria sme sa vrhli na princeznu a draka. Povodne si Mirka s Veve mysleli, ze to co je princezna je rytier, lebo to je dost podivne nakreslene $$:-))$$. Dalsiu postavicku - Vilu, sme pomenovali dvoma sposobmi a to "Amalka" podla Vily Amalky a Rasistka, pretoze vyzera ako clen Ku-Klux-Klanu ($$sick$$). To davalo velmi dobru kombinaciu s Dupiho ciernymi figurkami $$:-))$$. Pri tomto rozsireni sa do popredia dostava to ako je kto vyrecny a ako dokaze niekoho ineho presvedcit o tom ze chce spravit to co chce spravit on... (no ja viem, ze v tom mate chaos, ale co uz $$:-i$$). Nuz a v tom vynikam predovsetkym ja, takze som dvakrat vyhral a raz som bol druhy $$:P$$. Po druhej hre sme si dali pauzu, Mirka odisla domov a ja som pomahal Veve s labakom s fyzikalnej chemie (inak nemyslite si, ze tomu rozumiem, ja som iba do Excelu nabuchaval data a vzorce $$:-))$$). Nasledne sme si dali poslednu particku v trojici, ktora skoncila niekedy o 0:10 ak sa nemylim $$:-i$$. Proste urcite to bolo lepsie ako ist chlastat do krcmy... aj ked asi to vyslo drahsie, ked vezmete do uvahy cenu tej hry $$:-))$$. P.S.: Drak je vazne na draka $$;-)$$

13 komentárov:

  1. z toho vyplývá, že musíte hrát častěji, aby se ta hra vyplatila..? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak a som zvedavy ci tento clanok o KROASANTOVI prekona v KECOCH ten predosli....tam si mal tusim rekord :)
    Tu mas zatial dva .... drzim palce

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten kec nadomnou bol moj, ale to vsetci viete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vila Amalka??? Skor vila analka, vsade a so vsetkymi sa len .... sak viete (puuuuuc, pre znalcov :). Tento vecer podla mna bol o to lepsi, ze prislo dost ludi (ved aj 5 je dost, ked je hra pre 6 ludi) a k tomu sme mali aj co chrumat a popijat. Som zvedavy, co by sa stalo, keby sme hrali napr. traja s dvoma balikmi carcassonne. Hra na 1,5 - 2 hodky, pricom pisu, ze je hra na 30-45 minut. Skoda, ze som ani raz nevyhral.
    PS: Ak na zaciatku dostanete hodiaku kartu, davajte panaka na luuky!!!! :o). Oplati sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. onlinka: samozrejme :D
    Janco: S tymto mojim uz pat :D Diky ;-) (a rekord to nebol, rekord mam 30)
    Dupi: Nauc sa hrat :P Ale inak to bolo fasa... a raz musime skusit mega hru ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. rekord bol vtedy, ked sa na teba vrhla kopa ludi sialene tuziacich po mp3ke Kym vies snivat ? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yfk@ >>> :D:D:D:D:D:D presneeeeeee si to vystihla, si moj clovek :). Tiez som mu to vtlkal do hlavy, ale on si neda povedat. Berie vsetko ako komentar :). Bru nocku to all

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Yfqa, Dupi: No sak kvoli tomu som zalozil rubriku Music... ale volajako sa to neosvedcilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skoda,ze som nemohla dojst,vobec mi to nevyslo..snad sa nabuduce pridam a navtiram sa do vasich miest a budem prvaaaaaaa....Ale nie,hlavne ze je zabava... :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. zuzu >>> Ake nie, ale ano! Vtrieranie je genialne (iba v carcassonne :). Lebo inac nemas sancu ziskat body :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. asi musis pockat na nejake nove SS hity do rubriky Music a budu aj rekordne komentare :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zuzu: No to si ma velmi sklamala, ze si neprisla ;-)
    Yfq@: No, budem striehnut pred TV kartou aby som rychlo nieco grabol a blogol o tom :DDD
    Inak ludia, sak sa snazte, este nam chyba 7 do noveho rekordu (akoze 19)... skoda ze segra neutrusila nejake to slovko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dont worry.. kazdy den bude novy rekord :))) (aj bez SS hitov;)

    OdpovedaťOdstrániť