sobota 12. novembra 2005

Sak meniny...

Chapes segra?Moja milovana sestricka Betty (akoze furt mi to pripomina ten film s Renee Zellwegger) ma o par dni meniny. Tak sme to patricne oslavili. Nabehli sme k Lucy (to je akoze moja starsia nemenej milovana setricka) a rozbalili Carcassonne. Ku hre sme prizvali (no sak oni sa vlastne akoze prizvali sami $$:-(($$, $$:-))$$) svagra (to akoze manzela Lucy) Janca a Peta (to akoze priatela Betty (akoze uz by sa mohli zobrat, lebo sa mi nechce furt pisat priatel... svagor je lepsi $$:-i$$). Kedze Peto bol akoze novacik tak mu Betty akoze pomahala. V konecnom dosledku to znamenalo ze si vzajomne nahravali, obchadzali sa drakom (a celkove ten drak akosi stratil vyznam, lebo vsetci boli pokadeny z toho ze by mali niekomu vyhodit figurku, takze moja diplomacia bola akoze na nic) a stavali si spolu mesta. Lucy sa ma neustale nieco vypytovala, aj ked mala akoze pravidla furt pred sebou. Tak neviem co akoze furt nechapala. Sorac Lucy, ale som si myslel ze si akoze na vyssej inteligencnej urovni $$:-i$$. Takze dopadlo to tak, ze som prvu hru na celej ciare prehral a v druhej som bol akoze predposledny. Zla vec $$:-))$$. Ani nebudem spominat ze na zaciatku sa akoze pekne pohadala mama so segrami a Janco sa smial ze "takto vznikli telenovely" $$:-))$$, pretoze sa hadali fakt o blbostiach $$:-i$$. Aj ked som nemal uspech v hre (co akoze znaci uspech v laske $$;-)$$) som rad za toto prijemne poobedie, aj preto ze som si opat zasoferoval (uz som za tie 4 roky spravil aspon 50 km $$8-D$$). Proste sme akoze super rodinka a to je fakt fajn $$:-)$$. (Dufam, ze sa vam z tolkych akoze nezamotala hlava... ani akoze $$;-)$$ )

8 komentárov:

  1. keby si tie "akoze" nepisal kurzivami, tak si hadam ani nevsimnem, ze ich bolo AKOZE trochu viac ;).. :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som to akoze zvyraznil schvalne, lebo si akoze uvedomujem ze to so slovom akoze trosku akoze prehanam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a já budu originální.. já do komentářů psát "akoze" nebudů :P a sakra.. :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no tento clanok bol akoze uplne jedinecny...bez toho akoze by to mala akoze len 2 riadky,tolko tam bolo toho akoze

    OdpovedaťOdstrániť
  5. My sme si s Peťuškom vôbec nenahrávali, len som mu občas poradila, lebo ešte nevedel pravidlá. To len môj braček nevie čestne prežiť porážku. Čo sa týka tých prešoférovaných 50 km, ja som toľko zatiaľ neprešla a to mám vodičák iba 14 a pol roka. Uff, to je vek...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som sa stale pytala preto, lebo ty si to hral uz vela krat a ja som si nestihla tie pravidla precitat. Stale ste ma hnali, ze uz mam ist a tak som si nic nestihla poriadne premysliet.

    OdpovedaťOdstrániť