piatok 25. novembra 2005

Jimi The Painter

Kreslim, kreslis, kreslimeAko iste viete v skole je nuda. Obzvlast na prednaskach. Alebo aj na cvikach. A on ten mp3 prehravac je pekna vec, ale obcas mu dojdu baterky... a aj ked mu baterky nedojdu, predsalen sa do neho zmesti iba nieco okolo 9 hodin hudby. No proste a skratka kreslim si. Opat po case som objavil netusene caro perokresby. Alebo ceruzkokresby. To mate vlastne fuk. Zacal som len tak z nudy doma. Ze NIECO si nakreslim. Toz ale co? A tak som nakreslil strom. A potom sliepku. Ktora je velmi spatna, ale ten strom je vcelku pekny. $$OBR63088$$ Skusal som nakreslit aj ine zvery... psa, kona... ale to vazne nechcete vidiet $$:-))$$ Potom vam tak zrazu bola pisomka z DP a ja som to mal hotove o 20 minut skor ako bol cas. Tak som si vrazil sluchatka do usi a pero do ruky. A hla - rastlinka. $$OBR63087$$ A vcera... vcera bola prednaska z DASR. Na ktoru som isiel... isiel som len preto, lebo Viktor mal so sebou ping-pong a ja som si chcel zahrat. Aspon som stretol Johnyho... a Johnyho $$:-))$$. Ale podstatne je ze to bola nuda. Nuda na druhu... nuda na entu. Proste NUDAAAA $$:-))$$. Tak som vytiahol zosit a ceruzku. A ruku. Tu som tiez potreboval... nuz a nakreslil som toto: $$OBR63086$$ Divna vec, ze? No... a to je asi tak vsetko co som vam dnes chcel $$:-))$$.

13 komentárov:

  1. je mi jasne, ze ten zosit a ceruzku si odniekial musel vybrat.. ale odkial si vytahoval tu ruku.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný obrázky. Ta rostlina je dobře propracovaná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jimikeeee, normale si umelec. Som zvedavy, ci nakreslis aj niekoho ksicht :). Daj ho potom na blog a pokecame ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kiti: Diky :-)

    Dupi: skusal som, neslo to :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som sa pokusil na prednaske z MK (manazment kvality) nakreslit zuzu. Celkom sa mi to....nepodarilo :)). Mozno sa podobaju vlasy, ale tvar sa mi trosku vymkla z ruk.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no s kreslenim som minuly tyzden zacala aj ja...uz ma to v tej skole fakt nebavi...jimi, musim uznat,ze si sa snazil, mozes sa to pokusit predat, nejaki umelci by to mozno zhodnotili a predali za veeeelku kopu penazi.. :-))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Heh, normalne som si spomenul nas voje krezby na strednej. Ti ktori vedia ako PARADNE kreslim, tak tusia o com.
    Inac krezby su fajn, Ta sliepka ci co to malo byt, ti DOST ZE NEVYSLA. Zameraj sa radsej na STROMY a RASTLINY tie ti idu.
    Ako tak pozeram, tak FIITkari kreslia, co to mato ako predmet?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzu: No jasneeee :D

    Janco: Hech, si pamatam ako ta za to sprdla Poltarska :-)) Inac bud rad za tu sliepku, bo si nevidel mojho kona a psa :D
    A FIITkari maju volajaku grafiku... aj ked tam kreslia fraktaly a slnecnu sustavu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jimiki, čo sem nedáš nejaký môj výtvor nech ma niekto pochváli. Už som síce dlho nekreslila, ale voľakedy to nebolo najhoršie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ses pica století prebrala si mi kluka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ses pica století prebrala si mi kluka

    OdpovedaťOdstrániť