pondelok 21. novembra 2005

Jimi je mobilny

Uz zase $$shifty$$V sobotu sa moji drahy rodicia vratili z chalupy. Nic neobvykle. Avsak mama na mna vybehla ze si chce kupit mobil. Hm... nic neobvykle. Az na to ze ho vobec nepotrebuje a ze by s nim nevedela zaobchadzat. Tak na mna vybehla s tym ze si ho akoze kupi ona ale budem ho mat ja. Poviem vam pravdu, ja som clovek velmi neimageovy. Sice nosim kapsace, mam mp3 prehravac a pokial mam kratke vlasy tak neurobim ani krok bez siltovky ci modneho klobuciku, avsak mobilmania ma akosi nechytila. Moja milovana Nokia 3310, s ktorou som prezil nadhernych 17 mesiacov mi bohate stacila. Ale... mat ICQ na mobile je pekna vec. Mat farebny displej a polyfonicke zvonenie este krajsia. A mat volne minuty a SMSky je ta uplne najsamnajviacnajkrajsia vec co sa mobilov tyka. Tak som povolil. Sak ked na to ti moji rodica maju, preco si opat raz neurobit Vianoce? $$;-)$$. A tak vam z hrdostou mne vlastnou predstavujem mojho noveho kolegu na poli mobilnej komunikacie - Nokiu 6030. $$OBR62426$$ Ma to vsetko mozne aj nemozne, je lahucky, malicky, peknucky... no proste super. A konecne som sa zbavil neustaleho dobijania karty, pretoze som presiel na 20+20Viac... nejakych tych 20 volnych minut a SMSiek... na mna je to sice extremne moc, ale to mama rada spotrebuje klabosenim so segrami $$;-)$$. P.S.: Okovy bonus: $$OBR62427$$ (c) Betty, 20.11.2005 P.S.2: Uz mam aj horsku obuv a fitloptu... ale su pod zamkom... ze az na Vianoce $$:-(($$, $$;-)$$

49 komentárov:

  1. Tak to asi budeš mít moc pěkný Vánoce, co?Mno, koukám, že se u vás na nich nešetří. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no vidíš.. já budu mít ten mobil asi až na Vánoce :D ale nejlíp je na tom kámoška, která si koupila zimní boty, šálu a čepici a taťka jí to sebral s tím, že to má až na Vánoce!! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. efulka: No ja mam Vianoce cely rok 2005 :D Zacalo to bicyklom a cez PC, GC, Dedinky, mp3 prehravac az k mobilu :D
    Leňulka: No to je ako keby som ja dostal na narodeniny lyze :-i (som zvedavy, ze kto toto pochopi :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v juni by ti tie lyze boli dobre akurat tak na oskieranie steny :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kokso Jimi, co sa stalo. To akoze ako xes minut ten pausal????

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yfq@: Ty chces fakt dalsi zapis v Jimiho knihe rekordov :D Kupodivu si to pochopila tak ako som to myslel :-))

    Janco: Neboj, mati prevola ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mno vidis...peknej mobilek...taky bych se nebranil.
    Ale co...mam dulezitejsi priority...zatim :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no dovol.. ;) akoze kupodivu ?? (a jasne, ze chcem ten zapis :DD)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yfq@ >>> Aj ja xcem zaaaaaapis, ale nie do triednej knihy (hh, ze jimi, cotoje :))))))...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. akoze looool...Kuknem na blog (kazdy den aspon 5x) a zrazu je tu novy clanok a v nom hned 8 komentarov...no...kuknime sa, cototo. Mno, mobil je to dost pekny, ako vsade inde pisu odlahcena NOKIA 6230. Takze mas byt na co hrdy. Ak xces pouzivat ICQ resp MSN, odporucam si stiahnut na to program, resp. si ho dat cez kabel, IČ (akoze InfraČervene svetlo :) alebo cez Zuba. Uz sa nanho tesim, ked ho odtestujem :).
    A to oko.... :) , mal by si menej cumet do pocitaca :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  11. PS: ze fitloptu :D , akoze xces schudnut??? Ci to mam ako chapat :).
    PS2: (uuplne zlatucko povedane) "Uz mi to ideeeeee :)" (hadaj, z kade to je? :))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ej, ty spammer :-i
    Ved ty mas ICQ cez wap tak co vymyslas :D okrem ineho zapis uz jeden mas :P a Fitloptu chcem nie na chudnutie ale na chrbat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dupi>>> do tej triednej knihy ta zapise ako triedneho (ne)priatela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dupi>>> uz mi nic nejdeeeee ;))
    Jimi>>> ta fitlopta ta velmi rychlo prejde :) ja ju mam uz polroka sfuknutu :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Yfq@ >>> som zvedavy, kedy bude jimi pisat o lopte, ako sa na nej dobre naskakuje a ze bez nej nevie vydrzat (a mozno pojde aj na nej do skoly).

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dupi>>> ja nahodou viem kedy.. po 24.12.2005 :DD teda aspon myslim.. ale stale tvrdim, ze ho to nebude dlho bavit :) no tu cestu do skoly by som si rada kukla ;))
    Jimi>>> potom vezmi Dupiho so sebou, nech su z tej cesty aj fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Yfq@ >>> Ja mam ist s nim? Ved ma novy mobil s fotakom. Nech sa foti sam. Ja by som mu to aj tak kazil (zobral loptu a odskakal)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dupi>>> no to by vyzeralo ale velmi vtipne, keby sa fotil sam ako skace na fitlopte do skoly :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Yfq@ >>> Aspon to bude o to akcnejsie...Ked tak premyslam, vies ako nas jimi zruuube za to, ze sme napisali tolko prispevkou? :) . Dufam, ze ich nebude mazat :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Dupi>>> no tak to hadam nie.. to by nespravil ;)) ked uz si nechal tych superstarmaniakov, tak nas (tiez maniakov;) hadam len nevymaze :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jimi>>> no 21 prispevkov by uz aj stacilo.. kolko je rekord ? ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Yfq@ >>> no myslim, ze asi toto. Musim konstatovat, ze vsetky prispevky su k veci :). Btw jimi, len tak z haluze som si pozrel vsetky stranky zo sekcie "Ček dis aut". A narazil som na fajnu stranku. Bol tam taky fesi s kravatou. Dooost dobra fote. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Jimi>>> kde je dalsi clanok ?? nemam k comu pisat kecy :-((

    Dupi>>> jasne, ze su vsetky k veci (my ine ani nepiseme predsa ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  24. decka mate stastie ze mi to predosle dva komentare odfajcilo spoamovou kontrolou... ale kazdopadne ste si vysluzili dalsi zapis do JKR (Jimiho Kniha Rekordov) ako najvacsi spameri ;-)
    a nabuduce to mazem!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. aki spameri ?? to co je za urazka ?? uz nic nepisem..

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Jimi >>> COOOO???? My a spameri??? My sa len na internete mame radi :DDD.
    Jimi >>> Inac sem tam mozes cinknut, ked budes mat volne minuty :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Dupi: Na teba nie je ziadny pocet volnych minut dostatocny :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  28. jimi >>> LOOOOL, tak dik :) . Nejsom az taky ukecany. Hm.... 28 komentarov...eeee....tak nic. Ale Yf@a je rovnako ukecana ako ja :o)...(sory ivii, musel som sa na niekoho vyhovorit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Dupi>>> no jo.. ze si to ty :)(ale nabuduce mi neskomoluj meno ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Yfq@ >>> prepaaaaaaaaaaac :o) , nexel som ti skomolit meno :). Ale vies, vtej rychlosti si clovek ani neuvedomi, co presne pise.
    Jimi >>> okrem toho, ze je to 30-ty prispevok mas veeelmi divny telefon. Ani IČ ani bluetooth. Kokso, co s nim budes robit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Dupi>>> jasne, viem :)) v tej rychlosti som skoro oznacila za autora tohto kecu teba :D
    a akoze co s nim bude Jimi robit ?? no predsa telefonovat s tebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Yfq@ >>> Ak si kupis Eurotel, resp. ak bude mat este volne minuty, ktore prevolava so mnou ;), moze cinknut aj tebe. Ak sme uz pri tom, stale facha skype, alebo MSN, so jimi>>> urob si konto aj na MSN. Nejde o to, ze budes mat dalsi IM :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Jimi >>> PS: si si tym urcite isty, ze mas 6030 a nie nieco ine ??? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Dupi>>> hehe :) preco ? podozrievas ho, ze zmenil identitu svojmu novemu mobilu ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Dupi: Urcite ju mam :D

    A inak strasne zle ste to urobili... kludne stacilo 31 aby sa to este dalo prekonat... teraz je tu 35 a to bude urcite zase na dlho ;-) Okrem toho ostatne blogoviny su teraz smutne ;-) :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  36. uz ich tu mas 36 :DD a nemusis sa bat.. prekoname aj stovku.. vsak Dupi ? ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Yfq@ >>> jasan, ze podozrievam ;) , sak sa mi aj v skole stazoval, ze vsade na webe (urcite nejaka stranka typu www.jozovemobily.sk :o))) pisali, ze telefon ma IČ aj Zuba. Ale nema ani jedno. Hm......

    Jimi >>> ostatne blogoviny nemaju byt preco smutne :), ved piseme aj tam, a poctivo, ako keby nas za to platili, teraz ma tak napada, keby bude vyplata jimi :) ???

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Yfq@ >>> Ze o tom vobec pochybujes :). Jasan , ze dame aj stovku. Inac kukla si si, ze z clanka, kde je nejaka mandarinka s kostkami, telefonom bez vsetkeho ;), zapalkova skatulka a trocha krvave oko sa stal BestKecer? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  39. No tak napriklad tieto dva si mohol dat do jedneho :P
    A nepisali to vsade na webe ale na t-mobile.sk a pisali tam ze to ma iba IC, bluetooth nie :-)

    A aka vyplata? O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Jimi >>> nemohol som to dat do jedneho, pretoze som si neskor precital, ze Yfq@ dala 2. Tak som jej odpovedal v druhom... Urcite dalsi blog bude o tom, ako komprimovat prispevky ala keci

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Jimi>>> to tvarenie, ze nevies o ziadnej vyplate ti ide dobre ;))

    Dupi>>> ze tato blogovina bola o mobile som si pamatala.. ale tu mandarinku a zapalkovu skatulku som si musela overit.. :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  42. ja nič, len som chcela byť účastníčkou tohto rekordu

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Ty sa vtieras uz nie len v Carcassonne ale aj na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  44. segra >>> Myslim, ze by si mala dat aspon 15 kecov ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  45. no to som zvedava, kam az to ciselko dojde :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  46. A dost, toto je tu posleny kec, dalsie mazem... chodte sa odbavovat inam :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Trapi am zen nemam taky pekni mobil ale mam SAMSUNG X480
    AKO SA VOLAS A ODKIAL SI PODLA TOHO CO PISES MUSIS BYT VELMI PEKNY CHALAN TAK MI ODPIS NA EMAJL macka.macka@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  48. a ja ze sa mi zasa pokazila rss citacka, ked ma to bachlo na taky stary clanok.. a potom kukam, ze to je ten rekordny ;)
    mimochodom.. nepovedala by som, ze to bolo uz tak davno..
    ..hmm.. a dufam, ze ma nezmazes..

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ten mobil ani nechci :P . Tie zapalky nie su obycajne, ale krbove (tie su fakt velke) a to cudo na lavo je do oranzova sfarbeny velky grepfruit. Takze jimi ma velkyyyyyy mobil :o)))))))) .
    Dufam, ze nezmaze ani mna :) .

    OdpovedaťOdstrániť