štvrtok 17. novembra 2005

Kdyz nevite coby...

...odfotte nejake fotecky $$:-))$$Sice sa to nerymuje, ale celkom to vystihuje tento prispevok. Moj zivot plynie pokojne ako obycajne, ziadne zvlastne udalosti, ziadne pady z bicykla, ziadne pady hard-diskov, ziadne vyraznejsie vypadky netu. Ziadne prehnane poziadavky pedagogov, ziadne neprekonatelne problemy v skole. Ziadne... proste nic $$:-))$$. Tak som to vzal do ruky a nieco som s tym urobil. Myslim tym samozrejme fotak $$;-)$$. $$OBR61598$$ (profil z lepsej strany $$:-i$$) $$OBR61599$$ $$OBR61600$$ $$OBR61601$$ (famozne, vsakze?) $$OBR61602$$ (november ako vysity) $$OBR61596$$ (vcelku normalny paranormalny jav... ze by E.T. este furt volal domov?) $$OBR61594$$ (je libo blbecka? $$:-))$$) $$OBR61595$$ (je libo dalsiho?) $$OBR61597$$ (a je libo ocicko? $$:-))$$) That's all fellas $$;-)$$

9 komentárov:

  1. brrrrrrrrr.....ty teda vies, ako odlakat citatelov :o). Lenze mna sa tak rychlo nezbaviiiis :). k fotkam ... tolke plytvanie vody :)))?
    Inac fotka z kuchyne na sidlisko je fakt famozna. Vela farieb na malom priestore..very nice
    btw, aky darcek mas prichystany na Vianoce pre Yfqu, za najlepsiu citatelku :))) ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta vodicka je velmi dobry napad :) pekne to vyzera..
    pohlad z okna sa mi tiez paci.. a toho ocka som sa najskor zlakla :) to si sa fotil sam ? ja som minule stravila asi polhodinu fotenim svojho oka a ani jedna fotka nebola dobra :(
    2Dupi: dostanem zapis do Jimiho knihy rekordov :))) (vsak Jimi ? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dupi: Teba sa ani zbavit nechcem :D (a ani by sa to nedalo :-i :D) btw ako si prisiel na to ze to je z okna, to moze byt aj z balkonu :P

    Yfq@: To chces dalsi zapis? Ved uz tam raz si :D Jo a to oko som fotil za pomoci zrkadla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jasne, ze chcem dalsi ;) len este neviem za co :DD
    zrkadlo ? hm.. ze ma to nenapadlo :) nabuduce vyskusam..
    dnes som chcela fotit spln.. na oblohe to vyzeralo spicovo.. ale kym som si spomenula, ze by som mohla skocit po fotak, tak sa zamracilo :((

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jimi >>> Ja som pisal z kuchyne a nie z okna :), takze si sa trosku sekol...btw, z kade si to nakoniec odfotil??? A ja sa kedy aspon nieco :) ???
    Yfq@ >>> treba mat fotak vzdy na krku ako ma jimi mp3 player na krku. Asi s nim aj spava :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie fotecky tej vody su uplne super, aj ten pohlad na sidlisko a to ocko je fajn, je v nom vidiet odraz okna a oblohy za nim...fakt super jimi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dupi: My mame v kuchyni len okna, balkon mame z obyvacky :P A fotil som to z kuchyne, to si sa fakt trafil :D

    Yfq@: Dobre, uz si to idem pisat :D

    Zuzu: Dakujem ;-) Keby si videla original tej fotky oka (2048*1536) tak by si ten odraz videla este lepsie :-))

    A vody som vela neminul, par litrov :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No, paneláky a sídliště nesnáším, ale tahle fotka je přesto krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kubo, ešte mi chýbala nejaká romantická fotka zo záchoda. Inak to bolo absolútne super.

    OdpovedaťOdstrániť