streda 23. novembra 2005

Kuna a Benzin

Nove znacky na trhuNeviem ci vas mam trapit aj tym ako stale nic nerobim... ale ja vas radsej usetrim $$:-))$$. Iba vas oboznamim s tym co sme vymysleli s Petom na PaPRCaku. Zacalo to tak ze som sa chvalil novym telefonom a on ze ci to je prava Mokia z Mileticky $$:-))$$. Tak sme presli cez Adidos, Aididas, Adiddas, Adidass, Mike, Reebak, Sansung, Pamasonic, Ericsdaughter, Ericsfather, Erixson, az k znacke Puma - Puna - Kuna $$:-))$$. A k tomu, ze reklamu by mohol robit Lasica, ktory by si proste niekde na dome strhol napis "Milan Lasica" a nalepil by tam "Milan Kuna", potom by sa kamera zamerala na jeho topanky, a on by povedal "Od dnes uz iba Kuny!" Potom este Peto prisiel s napadom prerobit Diesel, tak jedine co ma napadlo bol Benzin a tak vznikol slogan "Obuvam si Kuny a obliekam si Benzin" $$:-))$$. A este som dostal 10 bodov z programu co robil Viktor $$:-i$$... on dostal 7 $$8-D$$, $$:-))$$

6 komentárov:

  1. no tak to by ma nastvalo.. ze viktor ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. osobne mam pocit,ze tych 10bodov si mal dohodnutych uz vopred a asi sa to tyka tvojiich aktivit v bazene a prilahlych priestoroch v ktorych sa niekedy objavujete obaja sucasne...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hehe :)) no Jimi, to je uz normalne obvinenie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yfq@ & Dupi & Viktor: Vsetky obvinenia odmietam :P

    A s Dornym nemam ziadnu dohodu... aspon o ziadnej neviem... a moje aktivity v bazene a prilahlych priestoroch su naprosto nevinne O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jimi >>> no jasneeee ;) . Ze ziadna dohoda. Sak aj so Zambom si mal na strednej dohodu :)))

    OdpovedaťOdstrániť