sobota 19. novembra 2005

Carcassonne Revolutions

Dalsie styri hryPri vymyslani nazvu tohto bloganca som sa opat inspiroval jednym dielom Matrixu. Tentokrat poslednym. Ale dufam ze Carcassonne budem hravat aj nadalej $$:-))$$. Este predtym nez som odisiel k Dupimu mi Leňulka zazelala "né že to nevyhraješ $$:-i$$, $$:-))$$" pricom ja som to pochopil ale uplne opacne $$;-)$$. Tak som dorazil k Dupimu, on mi, ako uz byva zvykom, poukazoval same zabavne veci na kompjutri, mimo ineho aj jeho vlastnorucne vyrobenu Slnecnu sustavu, kde sa Mesiac okolo zeme otaca asi 4x rocne a Jupiter je velky ako Slnko, ale inak v pohode $$:-i$$. Ked prisla Veve tak sme sa vrhli na Carcassonne. Vlastne este predtym jej priatel vyrobil s Dupim video-konferenciu tak sa spolu chvilu rozpravali a potom sa pozeral na to ako hrame $$:-))$$. Ta technika je fakt famozna $$:-))$$. Co vam budem hovorit... no, obe hry som prehral, ale ze uplne najsamnajviac $$:-))$$. A to som sa tak strasne snazil vtierat $$:-i$$. Uz aj na cesty som sa ulakomoval... keby sa dalo privtierat ku klastoru tak aj to by som urobil $$:-i$$. Nejake tie fotecky (radsej bez komentara... uz len preto ze si nic nepamatam $$:-))$$ ) $$OBR62012$$ $$OBR62013$$ $$OBR62014$$ $$OBR62015$$ Nuz a dnes sme s rodicmi nabehli do pizzerie, lebo sa im asi nechcelo varit alebo sa rozhodli ze oslavime ZuSkine narodeniny (co na tom ze ju nepoznaju $$:-i$$) $$:-))$$ a tam vam cuduj sa svete bezal film s Lindsay Lohan. Ktory som mimochodom videl uz 3x, ale aj tak som zabudal jest $$:-i$$. Kecam, jedol som ako o zivot, pizza to je moje $$:-))$$. Nasledne som sa vybral ku segre zahrat si s nou a Petom opat Carcassonne. Tu uz sa mi darilo o nieco lepsie a prvu hru som hlavne vdaka konecnemu spocitavaniu bodov vyhral. Avsak tu dalsiu uz som nevladal proti kartelu Betty-Peto nemohol bojovat a tak som skoncil posledny $$:-))$$. Ale hlavne ze je sranda, no nie? $$;-)$$

13 komentárov:

  1. žiadny kartel nebol, no možno trochu, ale to sa proste nedá bojovať proti svojej láske :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. konecne som vyhral. Prvykrat, co s vami hram :). Este ,ze neprisla mirka :-! , lebo inac by som (sme) skoncili urcite posledny. Ale to mesto za 96 bolo mastne, cooo (kebyze dostanem katedralu, tak by bolo rekordne :))).
    Yo Carcasonne rulezzz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jů.. já jsem taky včera slavila zusčiny narozeniny.. (co na tom, že jí znám :-i :D)
    btw. ta ruka na tý druhý fotce je někoho, kdo prohrává a chce tu hru rozbít? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niee, to je Dupiho ruka, ktora sa marne snazi ukryt pred objektivom :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  5. onlinka >>> Presne tak, to je moja ruka, pretoze som neeechutne prehraval....teda prehral :). Ked nad tym tak uvazujem, tato hra ma len prve miesto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hmm, ta hra vypadá zajímavě. Škoda, že nemám ani to nejmenší ponětí, jak se hraje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jimi >>> PS: a zabijem ta, ze si mi tam dal taku zlu fotku, vrrr :-!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dupi>>> ta fotka sa mi nahodou paci :) ..vyzeras tam tak bezbranne :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yf@a >>> ti poslem lepsiu.... Mista lova lova :D:D:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 2ZuSka >>> no jasne ;). Aj ked ho moc nepocuvam, ma niekedy haluzne texty

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nebol žiadny kartel, išlo o bežné konzultácie za účelom optimalizácie hernej stratégie s cieľom dosiahnuť s obmedzeným balíkom prostriedkov maxímálny možný efekt. Hoci nešlo o kartel, mohol to byť trust.

    OdpovedaťOdstrániť