pondelok 8. mája 2006

Tak už má Betty kristove roky.

A to je dobre, či zle? $$:-.$$K uslemu vikendu mam nasledovne poznamky v mobile: Rozlúčka s fialkou, lezovisko, mačky, akcia sacok na strome, gratulácia, pampusik, cúvanie, leháro, kopanie, altánok, carcassonne, plotik. Hm... a teraz pozerajte, co z toho dokaze vytvorit Mr. Blogga $$;-)$$. Piatok Rozlúčka s fialkou Mnohí z vás si iste pamätajú, že vo svojom vlastníctve mám od nedávna jednu krásnu fialôčku menom Phoebe. Ešte som vám ju zrejme neukazoval, tak teraz je ten správny čas. Na to, že sa o ňu starám ja, je celkom fajná. Nuž, tak som sa s ňou pekne rozlúčil a fičákovali sme away. Na cestu si moc nespomínam, ja totiž počas cestovania autom na vzdialenosť väčšiu ako 25 km mávam podivné brušno-hlavové stavy, ktoré sú síce lepšie ako bývali few years ago, ale furt nič moc. Ono to hlavne závisí na tom, koľko som predtým jedol a či som vôbec jedol. Vzhľadom na to, že som (nechtiac) schudol pod 60, si ľahko domyslíte, koľko asi tak priemerne papám. Ležovisko Celý týždeň som vstával o siedmej. Aj keď vlastne už skôr som bol hore, ale ešte som len tak ležal. A keďže okolo chalupy ešte nebolo čo robiť (aspoň ja som sa tváril, že nič robiť netreba $$:-i$$), tak som si vytasil deky a ľahol som si pekne na trávu a opaľoval som svoje zhumplované mladé telo. Takto som ležal asiii... eeeh... dve hodinky. Hodinu na bruchu a hodinu na chrbáte. Aby som sa opálil rovnomerne $$:P$$. Mačky Ako si tak ležím, zrazu na proťajšej (dobré slovo, čo? $$:-))$$) strane cesty, na opustenej lúke, som uvidel peknú mačičku. No tak som sa rozhodol, že si ju trochu pohladím a pohrám sa s ňou. No houby. Asi som nejaký odpudivý, lebo ani táto, ani ďalšie dve, čo sa tam objavili, o mňa nejavili ani najmenší záujem, skôr zdrhali kade ľahšie... škoda. Potom už dobehol zvyšok našej výpravy a to znamenalo, že som definitívne doležal. Keby len to, ale bol som nútený dokonca pracovať. Fuj. Akcia sáčok na strome Aby ste rozumeli, musím uviesť isté bočné okolnosti. Dom a záhrada sa rozprestierajú na obdĺžniku položenom pozdĺžne s kopcom. Čiže horná časť domu je vyššie ako dolná. A dom je vyššie ako záhrada. Nuž a pri hornej časti domu je kopa "bordelu" zmiešaného s celkom dobrou zeminou. Kopa tam pomerne dosť zavadzia, tak sa vedenie rozhodlo, že ten bordel pôjde dolu, pod dom, a z tej zeminy sa spraví taká vyrovnaná plocha. Nuž a ešte sú tam dva orechy. Hm... už chápem, prečo sa vraví "Je lepšie raz vidieť, ako stokrát počuť" $$:-))$$. No každopádne na jednom tom orechu bol akýmsi záhadným spôsobom pripevnený nejaký sáčok, alebo igelitka, alebo také čosi. Tak sme to išli dávať dolu... hm, lenže ono to nebolo také easy. Spočiatku som sa to pokúsil strhnúť metlou, ale to mi akosi nešlo, tak Peťo doniesol palicu na zhadzovanie orechov, Betty do toho furt šťuchala metlou a ja som sa zavesil na priľahlé konáre, aby som dal celú túto oblasť trochu nižšie. Napokon sa nám to spoločným úsilím podarilo. Ďalej už sme iba čumeli na telku a kecali a tak... Sobota Gratulácia Keď bola Betty akčne vydurená z pelechu, aj keď mala narodeniny až v nedeľu, rozhodli sme sa jej gratulovať. Tridsaťtri rokov nemá vaša sestra každý rok $$;-)$$. Tak som jej po asi 4 rokoch konečne opäť kúpil darček $$:-i$$. Čím môžem plynule prejsť k ďalšej poznámke: Pampúšik Áno, dal som jej plyšové zvieratko. Konkrétne tigríka. Dostal meno Pampúšik a získal si značnú pozornosť. Ale poďme ďalej. Cúvanie Tak toto by mohla byť kapitola sama o sebe. Janco s otcom kosili a keď už pokosili všetko mimo trávy pod autami, bolo načim autá posunúť. Hm... Nechcem machrovať, ale jediný schopný šofér po nich dvoch som ja. A keďže oni dvaja by sa museli prezliecť a prezuť, aby si nezasvinili autá, padlo cúvanie Jancovho auta na Betty (naposledy šoférovala pred 10 rokmi $$;-)$$). Ja som "v pohode" $$:-i$$ zacúval to otcove a potom bol rad na nej. Tak si tam sadla, zaradila spiatočku, naštartovala a trochu vytúrovala motor a zacúvala. Čo na tom, že mala zatiahnutú ručnú brzdu $$8-D$$, $$:-i$$. Potom neskôr si zašoférovala aj Lucy (netuším, kedy naposledy sedela za volantom $$no$$). Mala posunúť otcove auto trochu vpred a keďže to bolo viac-menej z kopca, tak jej to šlo pomerne slušne. Ani to moc nevydurila. Leháro Tak na toto si moc nespomínam, každopádne asi otec, Janco, Peťo a možno aj mama robili, Lucia bola neviem kde a ja s Betty sme aj s pampúšikom polihovali. Teda ona polihovala a ja som sedel na stoličke s nohami na ďalšej stoličke. Sunshine veget. Kopanie Veget mi nevydržal veľmi dlho a už som bol pridelený k Peťovi na odstraňovanie, vyrovnávanie a také obslužné funkcie okolo tej kopy sajrajtu. Celkom nám to išlo $$:-i$$. Betty ako odborný dohľad... ulievačka $$:-i$$. Altánok Otec a Janco sa medzičasom pustili do vyrábania altánku, ktorý je plánovaný už asi 2 roky. Každopádne sa im to kymácalo a oni vŕtali a pílili a vŕtali a šróbovali a behali po rebríkoch a tak. Vyzeralo to skoro ako "A je to". Ej do ďabla. Potom sme išli dovnútra žrať a čumeť na bedňu. Keď sme dojedli tak bol čas na Carcassonne Hm. Čo vám budem hovoriť... raz som skončil tretí a raz posledný $$:-))$$. Plôtik To akože do toho altánku. No tak spravili aj plôtik. Akosi sa mi už nechce písať $$:-i$$ Boli sme tam ešte aj pol nedele, ale už nemám poznámky a ani chuť a vám sa to už aj tak nechce čítať... tak príjemné oslavy víťazstva nad fašizmom vám želám $$;-)$$

2 komentáre:

  1. Kubo, Rad by som poopravil Tvoje nie celkom presne tvrdenie. Betty, pomahal pri hrabani sajrajtu, ktory sme my dvaja spolocne rozoberali a hadzali na plochu buduceho travnika. Viem, ze sme obaja robili viac nez ona, ale treba objektivne priznat, ze aj po nej ostal kus roboty.

    OdpovedaťOdstrániť