nedeľa 21. mája 2006

Merual mladší IV.

Ako sme spoznávali AfrikuNa lodi sme si to patrične užívali. Bola pomenovaná Titanic 0.9b. Beta verzia. Chýbala hromada záchranných člnov. Keby sme sa plavili v okolí ľadovcov, tak by som sa aj bál. Chcel som sa pozrieť aj do pilotnej kabíny, no vzápätí som si uvedomil, že nie som v lietadle a že vlastne ani neviem čo je to lietadlo. Každopádne som sa dostal na mostík, pretože kapitán chcel môj podpis. Práca kapitána sa mi veľmi páčila. Pozeralo sa na ňu lepšie ako na obnaženú ženu. Obzvlášť preto, lebo ženy v našej dobe boli veľmi škaredé. Tobôž tie obnažené. A tak som si povedal, že môj syn bude kapitánom lode. Netrvalo to ani mesiac a človek sa ani nenazdal a bol v Afrike. V strednej západnej Afrike. To by ste neverili koľko je tu Černochov. Oni sa tu snáď rodia, alebo čo. Mimochodom sú to veľmi milí ľudia, ktorý si vážia prírodu a predtým, než nejaké zviera zabijú sa s ním rozprávajú. To je aj hlavný dôvod častej smrti nepekným spôsobom - roztrhaním levom, hyenou, hrochom, žirafou alebo lemurom. Lemury sú obzvlášť zákerné a nebezpečné. V prístave Mu'kul'kn sme sa opäť pozreli do záznamov. Zaujalo nás meno Mahátmá Gándhí. To mohol byť opäť jedine môj otec. Podľa záznamov pracoval istú dobu ako skladník v prístave. Vyložiť černocha, naložiť černocha - ťažká robota. Ani sa nedivím, že začal bojovať proti otrokárstvu. Meno Gándhí sa od tých čias stalo symbolom slobody. Boj sa otcovi zrejme nedaril, lebo po sedem hodinovej vyčerpávajúcej hladovke si dal obloženú bagetu a vydal sa do pustiny, ďaleko od prístavu Mu'kul'kn. Našli sme prvého somára, čo bol trošku schpný a potom sme ho ukradli. Následne sme ho predali a za utŕžené peniaze sme si kúpili stopovacie ťavy, ktorým sme dali očuchať nejaké pozostatky môjho otca. Okamžite z toho smradu odpadli a keď sa prebrali, vydali sme sa smerom na východ. Autor sa ospravedlňuje za hanlivé zobrazenie pôvodných obyvateľov Afriky a uvedomuje si, že Afričania sú rovnaké ľudské bytosti ako všetci ostatní ľudia. Autor je výrazne proti rasizmu.

11 komentárov:

  1. Autor je tak trochu pako, nie?:-P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ak ludi co si vazia vsetkych ludi rovnako bez ohladu na rasu pokladas za pakov, prosim

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To né za to brácho!!! Ale za tie ostatné keci! A vôbec čo robíš na blogu, keď sa máš učiť!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aha, tak potom urcite myslis to ako som ti vysmazil fotky, alebo ako som za teba vykonal bankovu operaciu, vsakze?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no, nemusíme byť až takí detailisti, všakže?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. myslim ze sranda ma svoje medze a ked je toho moc tak je toho moc ;-) nezaskodilo by Jimiho cas od casu za nieco aj pochvalit...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chválím. Moc jsem se u toho nasmála. Mám jen drobný dotaz: ťava je co?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ach :D ale taková stopovací šťáva by měla třeba menší spotřebu :-i :Dd

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak sorry brácho, nechcela som ťa uraziť. Ale čo sa týka tvojej spisovateľskej tvorby, jednoducho mi príde divná a nezdá sa mi to až také vptipné ako tu niektorí píšu, že sa chytajú za bruchá a pod. Nemusí sa každému všetko páčiť a ja som toho názoru, že pokiaľ nie je pochvala úprimná tak nech radšej nie je žiadna.
    Fotograf a svedok si bol super, za to ťa chválim! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no ja zas viem koho komentare mam s akou vahou brat a uvedomujem si, ze to co tu iste osoby pisu nie je mienene az tak uprimne ako by som si zelal, ale aspon maju zaujem o moju tvorbu, co ma tesi... kazdy ma radsej konstruktivnu kritiku, ale ked jej nieto, tak sa potesi aj neuprimnej pochvale

    Dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť