utorok 9. mája 2006

Dalsi testik

Tentokrat ohladom vieryPred casom som opat narazil na jeden testik. Tento test ma cloveku pomoct vybrat si to spravne nabozenstvo podla svojich nazorov a myslienok... mne vyslo toto: A co vyslo vam? $$;-)$$ P.S.: Test je v anglictine a ma veeela otazok (81 tusim...)

4 komentáre:

  1. nexe sa mi a je mi to jedno, ale jednoznace steba terorista nebude :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ufffff, otázok je 91, ale so slovníkom som to zmákla. Ešteže sa v robote nudím. Vyšlo mi:

    Agnostic 100%
    Atheist/Nontheist 86%
    Unitarian Universalist 43%
    Neo-Paganism 36%
    New Age 25%
    Sikhism 21%
    Buddhism 21%
    Judaism 18%
    Bahai Faith 14%
    Islam 11%
    Scientology 4%
    Hinduism 0%
    Christianity 0%

    Ešte tam bolo napísané: Agnostics are unsure of most if not all of their religious beliefs.
    Čo to znamená netuším.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a nejakej v cestine by nebyl? :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ségra: No co mne niekto vysvetloval, tak som pochopil, ze Agnostik je ten, ktory veri ze existuje nejake nadprirodzeno, nie je si tym vsak isty a este naviac nevie, ktore z nabozenstiev ma "pravdu"

    ZuSka: Ne :P

    OdpovedaťOdstrániť