streda 24. mája 2006

Slušní ľudia ešte žijú?

Neverili by ste...Poviete si: "Ďalší deň bez Meruala mladšieho?" "Má on to finále vôbec napísané?" Napísané ho mám, ale proste si počkáte. A že prečo nedám dva príspevky v jedeň deň? Dozviete sa. Deň po finále Meruala mladšieho. Ktoré mám skutočne napísané a bezpečne uložené v zošite od PVS, do ktorého sa isto nikto pozerať nebude a nechce. Dobre, čo sa mi teda stalo. Odbehol som si od PC, po tom čo Suzanna zdrhla na keramiku, že si urobím nejakú tu večeru a to práve v dobe, keď som po dvoch či troch dňoch vystúpil z Not Availablového (N/A) oparu. Vrátim sa a tu už na mňa blikala správa z ICQ. Dokonca od neznámeho človeka. Bol som zvedavý čo potrebuje, či je to niečo okolo StarGate alebo čosi iné. Chcel len pokecať, ale bohužiaľ (pre onoho mladíka) som hodlal tráviť svoju večeru pri epizóde T70S a následne sa opäť ponoriť do RSTP ošiaľu. Rozhovor bol nasledovný: kamo (04:54 PM) : caw kamo (04:54 PM) : den bez macika nieje den kamo (04:55 PM) : :-D Jimi (05:02 PM) : sevas Jimi (05:02 PM) : pozname sa? kamo (05:02 PM) : jako kamo (05:02 PM) : ne Jimi (05:02 PM) : potrebujes nieco? kamo (05:03 PM) : zabavuuuuuu Jimi (05:03 PM) : hm... tak v tom pripade prepac, ale nemam cas kamo (05:03 PM) : to nic caw Jimi (05:03 PM) : cau cau kamo (05:03 PM) : sorry Jimi (05:03 PM) : nic sa nestalo kamo (05:03 PM) : dik za pochopenie kamo (05:04 PM) : cawa Slušák, čo poviete? Ešte ho tak odučiť to používanie w a bolo by to super $$:-))$$. Dosť milo ma to prekvapilo, že sa takto zachoval. Hneď mám o ľudoch trochu lepšiu mienku.

4 komentáre: