utorok 16. mája 2006

Merual mladší

Teaser & TrailerPo vzore veľkých filmových štúdií som sa rozhodol k svojmu dielu uviesť "teaser" a "trailer" aby ste boli "nažhavení" $$:-i$$. Meruala mladšieho by ste si mali užiť, lebo je to na dlho posledná vec čo napíšem, pretože plánujem Veľkú vec $$;-)$$. Teaser Teaser je krátka básnička, ktorá prezradí niečo málo z deja $$;-)$$. Santer mladší meno mal jeho otcom bol samotný Merual. Matkou kráľovná Alžbeta, bola to od nej veľká obeta. Založil Beatles, žil v Afrike, mal rád kura na paprike. Celý život otca hľadal, nikam sa však neponáhľal. Jeho príbeh skončí šťastne, ale veď prečítate si to vlastne. Trailer Trailer sú mnou vybrané najlepšie vety z prvých štyroch kapitol (piatu ešte nemám napísanú). Ahoj volám sa Santer. Santer mladší. Bol som síce šľachtic, ale kvôli neurodzenému pôvodu otca som bol chudobný ako chudobný anglický šľachtic s neurodzeným otcom. Vybehli sme teda do lesa hľadať nejaké stopy po mojom otcovi. Stopy sme našli rôzne - jelenie, kozie, dokonca aj od divého prasaťa. V Liverpoole nás uvítali viac ako priateľsky. Asi tu majú s menami Ringo Starr a George Harrison dobré skúsenosti. Zvolili sme taký anglický kompromis, že "Beatles". A ešte sme pred to dali "the", nech je to akčnejšie. Na lodi sme si to patrične užívali. Bola pomenovaná Titanic 0.9b. Beta verzia. Chýbala hromada záchranných člnov. Coming soon $$;-)$$

4 komentáre:

  1. Tak to vypadá na nářez. Jméno Santer mi je povědomé.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To bude asi tym, ze prva veta Meruala mladsieho je rovnaka ako prva veta Meruala. Zamerne podotykam :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vytrvale mi masíruješ Bránici.......už jsem zvědavej na plnou verzi....... :-)

    OdpovedaťOdstrániť