nedeľa 14. mája 2006

Svadba roka 2006

Betty & Ing. Peter K."Tak se nám ti mladí berou, do svatebních šatů už se derou...", tak nejak to spieva Ivan Mládek vo svojej pesničke. A tak nejak to vyzeralo včera aj u nás. Ale poďme na to pekne od začiatku. Držte si klobúky panstvo, ide sa z kopca. To vám bol nejaký rok 2002 (myslím) a Betty sa rozhodla, že bolo už dosť samoty a bolo by na čase si nájsť nejakú stálu, pokiaľ možno mužskú, oporu. Tak šmarila na internet inzerát a chlapi sa zbiehali ako mravce na rafinovaný kockový cukor. Nápadníkov bolo celé more, avšak jeden mafián, jeden "na prachy" a zopár úchylov... poviem vám, nič dobrého. Pamätám sa, ako celé korešpondencie s "vyvolenými" prúdili do wordu. Potom však prišiel jeden zamestnanec colnej správy. Po niekoľkých týždňoch internetovej korešpondencie prišlo na rad prvé stretnutie. Išiel som pre istotu so sestrou, lebo sa bála, že čo ak sa jej budúci manžel neukáže až ju zbadá. Ukázal sa a vskutku sa stal manželom. Včera. Každopádne po niekoľkých mesiacoch začali spolu žiť a teraz sa proste zobrať museli. Nie, že by Betty bola tehotná. Chcú si adoptovať malú Elu a to sa dá, len ak sú zobratí. Tak sa začala niekedy minulý rok organizovať jedna veľká šaškáreň. Betty na internete neustále hľadala svadobné šaty, kytice, torty a oznámenia a skrývala to pred mamou. Long story short na Veľkonočný pondelok sme už vedeli, čože je vo veci. A ako to vyzeralo v ten oný deň? Hm. Ráno prišla Betty od kaderníčky, kde jej okrem účesu urobili aj make-up. Mám síce rád prirodzenú krásu, ale klamal by som, keby som nepovedal, že mi jej vzhľad vyrazil dych. V tom najlepšom zmysle slova. Čím nechcem nijak zhadzovať to ako vyzerá normálne, ale toto bola proste nádhera. Následne na to som ako hlavný fotograf fotil náš párik v Botanickej záhrade. Celkom pekné fotečky (veď aj nejaké uvidíte), ale tie komáre... ale nebudem sa tu sťažovať, pretože nemám rád ľudí čo sa sťažujú na somariny $$:-i$$. Po vyfotení cca 260 fotiek sme prišli ešte na chvíľu k nám domov a o nedlho už sa štrádalo do Zichyho paláca, kde sa konal samotný obrad. No čo vám poviem... "Blablabla... bla bla... Bla?" "Áno" "Blabla bla.. bla?" "Áno" a už sme sa podpisovali. Potom siahodlhé gratulácie, cesta do reštaurácie, tam sme sa nablajzli a potom ešte k Lucy a tam sme tak posedávali, ja som sa hral videohry $$:-i$$ a "dospelý" blekotali o nejakých dôležitých veciach... Poďme si pozrieť radšej tie fotky. Nevesta. Nečakane. Žer! $$:-))$$ Nevesta si bola odskočiť $$:-i$$. A všimnite si tie tenisky. Podvóóód! $$:-))$$ Bác! Betty:"A poslúchať budeš!" Peťo: "Mám ťa na saláme..." Hm, čo dodať? $$:-))$$ "Jééé, čo to tam skrývaš?" $$:-))$$ Betty: "Poď sem!" Peťo: "Prdím ťa $$:P$$ " Uvaž mi střevíc! (c) Pyšná princezna Takto sa ksichtili po tréningovom bozku... tak neviem čo si o tom mám myslieť... $$:-))$$ Prásk! Nejaký okoloidúci výtržník nám oslintal nevestu! $$ohmy$$ Čuchni si ako voní smrť To aby ste si nemysleli, že som fotil len blbiny $$;-)$$ Záverom môžem len povedať, že na 3 zo 6 svadbách som bol za posledných 6 mesiacov. Na jednej ako hosť, na jednej ako oddávajúci a na jednej ako svedok. Jediné čo som ešte nebol, je ženích... hmm... $$;-)$$

13 komentárov:

  1. to neco znamena :-i :D uz vim, to, ze te musime na GC s NEKYM oddat, ja uz nekoho vymyslim :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. btw. abych nezapomnela, jakoze uz jo :-i :DD blahopreju, nevesta krasna, kytice malo cervena, zenich pekna kyticka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. divim se, jak je možný, že jsem se tak dlouho divila, že jsi byl někde oddávající :-i :DD
    jinak moc hezký fotky ;.) (a vtipný komentáře :)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já už vim, s kym tě dáme dohromady :-i :-)) A o oddání bychom mohli požádat třeba Miga :-i :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie fotecky su dost netypicke, teda az na tu poslednu...take do ramiku do obyvacky... nevesta vyzera super, skoro som ju nespoznala....na ostatnych fotkach vyzera uplne inac...
    gratulujeeeeeeeeeeeeem neveste a zenichovi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ZuSka: A ten NIEKTO uz o tom vie? :-i Inak kyticu si robila nevesta sama, tak psst :D

    Leňulka: Dakujeeem :-)

    Incik: Neee, Miga neee... to uz radsej Apophisa :-i :-))

    Zuzu: Oni ani nechceli take normalne suche fotky a ja som pomohol ako som najviac mohol :D (hrdo sa hlasim k tomu ze vela napadov je z mojej hlavicky :-)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem všetkým gratulantom!
    Kytica je schválne žltá - moja obľúbená farba,
    Jimík - čo sa týka toho make-upu zase ho na mne tak skoro neuvidíš, lebo večer, keď som ho dala dole môj manžel poznamenal: "no konečne je to zase moja Betka, takto si krajšia.":-) A ja ako správna manželka musím poslúchať!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem všetkým gratulantom!

    Kubo, výber fotiek nebol najšťastnejší, ale to je u Teba dlhodobý problém. Už sa teším, keď budeš v pozícii ženícha. Len ma zaujíma, kto bude na pozícii nevesty.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jééé, čo to tam skrývaš?" ...
    "Tenisky predsa :D"
    Gratulujem obom. Nech sa vam dari na ceste zivotom.
    JA >>> tak to si pozrem :P . Potom budes jeho fotky vyberat ty :P . Som zvedany, ci tento blog este bude fungovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jimík, ty si to teda zvoral! Kvôli tebe mám doma prúser. Bol si so mnou, keď som mala rande s iným chalanom, nie s Peťom. No a vysvetli to čerstvému manželovi! Tak dík, tichá domácnosť:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ségra: Tak prepac, to som napisal preto, lebo si vtedy furt rozpravala len o nom ;-) tak som ho mal nejak vsugerovaneho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak dobre som sa davno nenasmial, ale krasne :-))

    OdpovedaťOdstrániť