sobota 27. mája 2006

Koniec jednej éry.

Prichádza po konci vždy nutne začiatok?Po 21 mesiacoch, 650 príspevkoch, 1720 komentároch a neskutočných 20 000 návštevách sa končí jedna veľká časť môjho blogovania. Tento príspevok je totiž posledný, ktorým si zachovám pomer príspevkov na dni na úrovni 1. Preto som posledných cca 10 dní blogoval raz denne. V Exceli to vyzerá skutočne famózne. Keď som začínal tak som mal rôzne ambície... ale podstatu som videl v tom, že nebudem musieť každému hovoriť jednu vec stále dokola, pretože si to všetci prečítajú. Medzi mojich priateľov sa blog akosi rozšíril (či už mojím vlastným pričinením, alebo vďaka neustálemu lobbingu Dupiho $$;-)$$)... časom pribudli aj smajlíci (Inspired by ZuSka $$;-)$$), niekoľko desiatok viac či menej radikálnych zmien dizajnu a niekoľko nových (medzičasom aj zaniknutých - napríklad aj slávna Interaktívna Streda $$:-))$$) rubrík. Zlaté obdobie prišlo s Garfieldom. Joj... návštevnosť presahujúca 80 a štyri až päť článkov denne... $$:-))$$. Teraz mám síce priemerne z každého 12. návštevníka komentár, ale živoríme na priemerne menej ako 30 návštevách denne, čo je pomerne frustrujúce. Každopádne Jimi's Land ide smelo ďalej aj vďaka vašej podpore. Ďakujeme.

8 komentárov:

  1. Ze lobbing :). Dost sa ti to rozbehlo, ked si sem zacal davat fotky z oslav :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pche, ty si stěžuj :D Já mám tak 6 návštěv tejdně :-)) I když u mě je to zapříčiněný hlavně tím, že se u mě nic neděje :-i :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a jeste si vem, kolik komentaru jsi moh mit, kdyby mi je bloguje bralo :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dupi: Akoby ich kazdy netahal z netu :-))
    Incik: Zanedbavas marketing hochu :-))
    ZuSka: No... minimalne o 2 viac :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobre brácho, gratulujem, 20000 návštev, tak to už niečo je. Dúfam, že tento blog nie je skutočne posledný?!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kiti: Diky
    ségra: Vdaka. Neboj, nie je posledny, som v pozicii, ked si to na (ne)stastie nemozem dovolit ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 2 ZuSka:

    Kdybys tam nepsala nesmysli, tak by je to i bralo :D

    OdpovedaťOdstrániť