streda 3. mája 2006

Dobry den na smrt.

A este lepsi na zivot.Po dlhom case, stal som rano v buse. Elektricka/pohodicka ma uz akosi omrzela. Cesta tam V buse som stal preto, lebo ma rodicia kusok odviezli - k zastavke busu. Resp. stal som preto lebo som nesedel. Inak cesta autom bola poucna. Overil som si, ze pravidelna ranna (takmer celo)bratislavska zacpa je horsia v aute ako v buse. Teda... zavisi to od kvality a kvantity zenskych objektov v buse $$:-i$$. Vlaky Hlavne sme stali asi 5 minut v kolone aut cakajucich na zeleznicnom priecesti. To som vsak tymi vlakmi nemal na mysli. Mozno si pamatate, ze na jednom cviceni sa zaoberame riadenim vlakov. Nuz toto cviko mam fakt rad. Tych 100 minut vam uplynie ako voda, zabavite sa a zaroven sa aj mnoho naucite a nieto lepsieho pocitu, ako ked vam nieco funguje. To je prosto uzasne. Dnes sme zapracovali aj dotykovy panel, na ktorom je zatial iba tlacidlo "Naloz", po stlaceni ktoreho sa vlak ide "nalozit" do depa, potom sa ide vylozit, pricom pocas presunu nakladu je na paneli "Vlak je nalozeny" $$:-))$$. Jednooky medzi slepymi kralom Pravdupovediac bol som jednooky kratkozraky. O co islo? O 11 sme boli aj so Slavom zapisany na obhajobu projektu c. 2 z RSTP - motorceky. Nejaka Charitonova veta. Nikto tomu nerozumie... Okolo 11:20 vyliezol od Ing. Grmana (to je akoze cviciaci) typek, ktory nam referoval, ake zabijacke otazky dava a ako strasne ludi ... snazim sa najst nevulgarny ekvivalent... no to je jedno $$:-))$$. Kazdopadne, potom tam vbehol dalsi typek a po chvili vybehol, ze Grman je taky * a onaky *. A blablabla. Mal som sto chuti toho chalana prefackat a vysvetlit mu, ze by sa mohol najprv ucit a potom nadavat na cviciacich. Ale istym ludom taku vec nevysvetlite, tak som len robil $$yes$$ a "hmm" a cakal som kedy konecne vypadne. Potom isiel ku Grmanovi Slavo. Po chvili vysiel s tym, ze ak nie som nauceny, tak tam ani nemam ist. Nauceny som sice nebol, ale veril som si. Co ma FEIka naucila, je to, ze si mam verit a nezahadzovat sance dopredu. Tak som siel. Typek s radostou v ociach na mna hodil vetu "No vy to hadam budete vediet!" To viete, ked ste na cvikach aktivny, pytate sa, reagujete, tak si vas cviciaci zapamataju. A to je vzdy dobre. Nahodil par otazok, na ktore som odpovedal so sarmom missky a lstivostou politika a hla - vyslo to. Tym, ktorym to nevyslo mozem odkazat iba jedine - Cháá cháá $$:-))$$. Cesta domov Po ceste domov som v hlave vymyslal toto blognutie. A... a asi som rozmyslal aj nad niecim inym, ale nepamatam sa na to, takze je to jedno. Mimochodom - Domov som isiel v pohodicke, stojac v jednej elektricke $$;-)$$. (Dokonca mi napadlo, ze spravim rubriku "Elektricka/Pohodicka" kde by som pisal variacie na tento rym... ale potom som si to na vase stastie rozmyslel $$;-)$$ )

3 komentáre:

  1. Kubo, konecne som na to prisiel. Vsetci absolventi FEI nevedia ani makke "f", ale so sarmom missky a lstivostou politika narozpravali bludy skusajucemu a tak dostali zapocty, skusky a diplom.
    Keby si studoval najperspektivnejsi odbor vsetkych cias - ekonomiu - zistil by si, kolko vedomosti treba mat ako je nutne ich davat do suvislosti a tiez by si videl, ake osobnosti pre tuto spolocnost produkuje Ekonomicka Univerzita v Bratislave. ako priklad takejto komplexnej vsestranne rozvinutej osobnosti mozem sluzit JA.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. FLAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mas stesti, ze nemusis jezdit s CDS Nachod :-i pac to by se treba mohla nahle urvat tyc na drzeni a urazit ti hlavu :D

    OdpovedaťOdstrániť