sobota 13. mája 2006

Devin 2006

A bude to lepsieFlakam to. Mate pravdu. Uplne najsamnajviac to flakam. Normalne nehorazne. Flakam. Flakam to. Nejde len o Plan 10K, o skolu, o blog, o zivot. Ide o vsetko. A v konecnom dosledku nejde o nic. Ale dobre. Vcera sme sa vybrali ocheckovat po takmer roku Devin. To je akoze na zapad. Normalne chodime na vychod. Z minulorocnej vypravy pionierov som bol len ja a Janco a zaucili sme novu dvojicu - Katku a JTho. Inak vam musim povedat, ze su to hrozne fajnovky $$:-i$$. Cesta to bola pekna, svizna, slnecna, ale nie horuca, lebo prijemne pofukovalo. A dostal som chut. Chut na prekonanie minulorocneho rekordu - 120km za jeden den. Dufam, ze sa mi to podari uz zajtra... pekne ist na Vychod, potom na Zapad a potom domov. A prejst pri tom vela vela vela kilometrov... joj, to by bolo super. Inac... co som tak robil cely tyzden... hm... Tak hlavne som este chodil do skoly... ale najvyraznejsie sa na tie tri dni hodi hlaska z Mean Girls "First day in school was blur", ktoru by som si dovolil parafrazovat na "This week in school was blur". Proste skrvna, machula. Takmer nic si nepamatam... asi preto, ze sa teraz furt hram OpenTTD. Nuz a dnes sa mi vydava Betty. Tak ked budete dobry a ja to uz nebudem tak moc flakat, tak vam o tom popisem podrobnejsie. Ale nic neslubujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára