streda 1. novembra 2006

Moje Alter-ego

alebo 175. skrytá osobnosť"Dobrý deň, volám sa doktor Džimovský, áno, no áno, veru áno. Vlastne, no áno, sa nevolám doktor, áno, to je len môj titul, veru áno, však áno, no áno." Takto nejak by sa vám moja najskrytejšia osobnosť predstavila. Kto je vlastne Dr. Džimovský? Na jednej strane ide o jedno moje skryté JA s malou vadou reči a neustálym opakovaním súsloví "no áno", "veru áno" a "však áno", pričom je navyše závislé na preháňadle Verutak™. Na druhej strane je to môj akýsi idol, ktorý má veľa mojich obľúbených vlastností, ako zmysel pre humor, inteligenciu a taktiež si prežil svoje. Má rodinu, deti, životné skúsenosti, učí na niekoľkých univerzitách a je veľmi obľúbený medzi študentmi. Objavil som ho ešte minulý rok, keď mi došli baterky na mp3 prehrávači a ja som bol sám na bicykli veľmi ďaleko od domu. A aby som sa z toho nevedome nezbláznil, tak som sa pre istotu zbláznil vedome. Doktora Džimovského by ste museli počuť, ale uznávam, že rozprávať sa sám so sebou je šialené. Veru áno.

10 komentárov:

  1. Jimi??? Toto uz neni moc dobre :) . Sam so sebou sa rozpravat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kokso! Ty mi mas v tomto ohlade najmenej co vycitat :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Náhodou to je dobrý. Lepší než had za krkem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Coooooo???! Bude flame :D? Ja aspon kecam s living people :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dupi >>> zevraj living people :DD ..tvoja skrina (ci s cim si sa to vraj rozpraval) zije ?? :))

    Jimi >>> dostavas pochvalu.. tato blogovina ma fakt zaujala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yfq@: Dakujem, asi ti musim doktora Dzimovskeho niekedy predviest nazivo ;-) (inak to s tou skrinou som mu nechcel pripominat, dik, ze si to urobila za mna :-)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to by si mi teda mal predviest :)) mozno potom nanho zmenim nazor :P ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podľa mňa je úplne normálne rozprávať sa sám so sebou. Ak niekto tvrdí, že to nikdy neurobil, tak klame!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yfq@ >>> Coooooo =O? Jaka skrina? Fakt nemam tucha o co ide. Saaak pockaj ty drobec :) , toto ti vratim :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. anonymny Dupi >>> to by si musel byt vacsi grazel ;))

    OdpovedaťOdstrániť