piatok 24. novembra 2006

Pirátska noc

alias večierok programátorovJeden by si pomyslel, že takzvané biele límčeky, to akože programátori (aj keď primárne sa týmto súslovím označujú úradníci) sa nevedia baviť. Ale my (či ešte furt len oni?) to vieme. Včera, t.j. 23.11.2006 sme mali vianočný večierok v PKO nazvaný Pirátska Noc. Priznám sa - v PKO (to akože Park Kultúry a Oddychu) som bol po prvý raz. Pekné to tam majú. A ešte krajšie sme to tam mali my. Pripadal som si takmer ako na nejakej snobskej mafiánskej svadbe. Všade bola kopa hostesiek (akože... pekné kočky), čašníčok a čašníkov, výzdoba úplne mega najlepšia... a to nehovorím o tom, že sme mali Starmaniu a Hex. Po tom, čo sme sa nažrali (naberal som si trikrát... inu, pokiaľ dávajú - ber), začala zábava. Pár minút sme poškuľovali po ľudkoch pokúšajúcich sa o tanec (aspoň predpokladám, že to mal byť tanec) a potom sme išli súťažiť. Aha, to som ešte nespomenul - keďže Pirátska Noc, tak pirátske hry. Neviem síce, či piráti súťažili s autíčkami na autodráhe alebo hrali stolný futbal, ale my sme si zahrali. Ešte tam bol biliard, ale na ten sme sa (aspoň pokiaľ som bol prítomný) nedostali rovnako ako na tie autíčka. Najviac sme vyhrali na pokri, keď Allan s trochou šťastia vyžmýkal súperov a utŕžil 7500 Siemensákov (alebo Siemensoviek?). Pýtal som sa na zmenný kurz voči Slovenskej korune, ale nedostal som odpoveď. O desiatej už si pre mňa prišli rodičia, lebo ráno bolo treba vstávať do práce a MHDčkou je to z PKO predsalen trochu dlhšie ako by bolo vhodné. Každopádne sa teším na Veľkonočný večierok (dúfam teda, že bude čosi takého...) a dovolím si parafrázovať (to ja tak rád...) slogan McDonald's - Siemens PSE s.r.o. - I'm lovin' it!.

1 komentár:

  1. No vidis, my sme mali \"Skolenie BOZP\" pri Krivani v hoteli Mier. Akoze BOZP trvalo 2 hodiny a zbytok si robil, co si len chcel a vsetko bolo zadara :P. Zacina sa mi tu pacit :). A pravidelne (asi 2x do mesiaca) sa chodi na pifco (asi 20 ludi z firmy). Len sa mi nepodarilo ist este ani raz. Zvolili vzdy pre mna nevhodny termin :(. Ale nabuduce by som si to uz nemal nechat ujst :). Takze vecierky programatorov nie su len posedenie 4 ludi s brilami cislo 8 pri cajiku ;), ale super pifco, super ludia, super zabava a tak :).Enjooy

    OdpovedaťOdstrániť