streda 15. novembra 2006

Ako som rozbehol slovenskú ekonomiku

A pritom som nič nespravilV práci všetko po starom. Držím sa hesla $$green$$Robím pomaly, lebo to možno robím zle$$/font$$. Že by to u nadriadených vyvolávalo nejaké ovácie sa povedať nedá, ale v istom zmysle mám pravdu. V projekte totiž každým dňom nastávajú zmeny a tak si radšej počkám až ma oboznámia s nejakým trvalejším stavom a ja to snáď nejako naaplikujem. Aj tak len píšem drísty. Včera sme výnimočne aj robili niečo užitočné. Allan mi zadal bojovú úlohu - zapojiť ventilátor na server, pretože sa tam prehrievajú disky. Tak som ho zapojil tam kam mi prišlo vhodné, urobil som click a ani ťuk. Hm. Skúsil som ho zase odpojiť, stále ani ťuk. Fúha, snáď som neodpálil zdroj. Nie, neodpálil. Iba som okrem ventilátoru zapojil aj USBčko, ale do zlého konektoru, takže to zrejme zdroj vyhodnotil ako chybu a pre istotu sa nespustil. Napokon sme spolu s Allanom a Marekom našli jediné dva vhodné piny, v ktorých sa ventilátor točil. Točil a točí. Síce striedavo (zapne-vypne, zapne-vypne), ale točí. Zrejme je to preto, že piny sú tri a konektor má len dve diery. Tretí pin je asi feedback. Nám to striedavé húú-húú nevadí, pretože sme od serveru asi 7 metrov. Vadiť to bude Vladovi až sa vráti. No a k tomu nadpisu. Za tretí štvrťrok sa rast slovenskej ekonomiky zvýšil na nečakaných takmer 10%. A kto už za to môže viac než ja? Hm... teraz ma napadá, že je to pekná blbosť, lebo som sa zamestnal až vo štvrtom štvrťroku... no nič, aj tak som za to zodpovedný ja $$:P$$.

1 komentár:

  1. Zase tak moc si nevěř! :P

    A pokud mu to střídavé húú-húú bude vadit, tak ať si to přece sám opraví, no ne? :-))

    OdpovedaťOdstrániť