pondelok 27. novembra 2006

Helou fellas!

Hau ár jú exprt?Tož decká moje, akože som teda v tej Amerike. Mno... poviem vám, čekal jsem víc, ako spieva Ready Kirken. Luft je suchý, chodníky žiadne, jedlo ma zatiaľ nejako nezaujalo a to mi McD's chutí (ale v McD's som ešte nebol). Ale aby som nezostal pri negatívach - let bol famózny. Akože, kto nezažil ten nepochopí. Vidieť Long Island z výšky 300 metrov je natoľko nezabudnuteľný zážitok, že ... ho neviem ani opísať $$:-))$$. Hotelová cimra (mám jednotku sám pre seba) je luxusná natoľko, že by som si v nej dokázal predstaviť život minimálne na rok. Len na záchodoch sme sa všetci veselo smiali, lebo sú fest divné... také... americké $$:-))$$. No to je zatiaľ asi všetko moji zlatí, myslite na mňa, pretože ak sa dnes dostanem do obchodu, tak ja budem myslieť na vás... a koho myšlienky sa ku mne dostanú prvé a najsilnejšie, tak ten dostane najkrajší darček $$:P$$. (U nás je práve 14:34 a ja musím trčať v robote)

8 komentárov:

  1. Nový York ... Ach ... :-D Ty záchody by mě fakt zajímaly ... musíš vyfotit :-D A taky by mě docela zajímalo, jestli jsou Američani fakt tak milý a pohostiný, jak se o nich řiká ... :-) Každopádně enjoy and have a lot of fun (and don\'t make a shame to your country, please ... I live in neighbourhood and I don\'t wanna get atomic mushroom under Xmas-tree :-)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyfoteny hajzlik mam :)

    Na Amikoch je zaujimave to, ze s tebou kludne pokecaju a to velmi familiarne aj ked ta vidia prvy a zaroven posledny raz v zivote :)) U nas ta nepozdravi ani clovek, ktoreho poznas 8 rokov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten zachod ma tiez zaujima :) a nafot aj americanky nech vidime ake su tlste :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak na zachody se tesim :D :D :D
    Uzij si to tam a nezapomen mi tam buynout nakej ten relativne levnej SG matros :DDDDDD Mej se tam hezky :DDD
    A neoblejzej ty americanky kdyz sou tak familiarne :D ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kubo,

    nehovorim, ze Long Island nie je posobivy, ale este si asi nevidel pust Gobi a Sanghaj. Pokial ide o ten luxus na izbe, zaujima ma par detailov - mas klimu, mas pozlatene kohutiky na vodovode, kolko mas uterakov, mas okrem zachodu aj bidet, mas balkon, kolko hviezdiciek ma ten hotel ? Predpokladam, ze take drobnosti ako napoj a sladkost kazdy den ako pozornost hotela su v Amerike uplne bezne ? A este jedna zakerna otazka. Kolko Americanov v Tvojom okoli aspon tusi, kde sa nachadza Tvoja rodna krajina ?

    Poviem Ti, ked som bol v Cine, tak ma sokovali tym, ze vedeli nielen o udalostiach z rokov 1968 a 1989, ale vedeli aj to, ze sme sa od 01.01.1993 oddelili od Cechov a totalne ma dorazila otazka, ci som doletel z Viedne, lebo tam je vraj najblizsie velke medzinarodne letisko pre Bratislavu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj moj syn, uz sme doma z chalupy ak budes mat cas napis aj tvojej matke, hoci tvoje sestry ma briebezne imformovali o tvojom pobyte a tak ako vsetci aj ja som zvedava na podrobnosti mozno aj viac zdraví ta tvoja matka aj otec

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ako vidim, najdolezitejsie na amerike su hajzliky :) :D . Kazdopadne sa tesim, co prinesies :). Btw, ja ta pozdravim vzdy :P

    OdpovedaťOdstrániť