sobota 25. novembra 2006

Goodbye my lover, goodbye my friend

Trochu o včerajšku a inak... adieuVčera som zažil fajnú oslavu - tri Katky, Monika a Koldo mali každý niečo svoje (či už meniny, alebo narodky). Dostali veľmi vydarenú tortu, všetci sme sa skvele zabávali, ja som nezostal svojej povesti (hádam) nič dlžný, predviedol som minimálne jedno kvalitné inžinierske riešenie a trochu som si zdvihol... sebavedomie, pretože už som to fakt potreboval $$:-))$$. A ešte som v buse totálne zrušil jedného poloopitého cca. 18 ročného fagana $$:-))$$. Nuž... čo dodať. Snáď len toľko, že zajtra mi to letí do toho Nového Yorku a ak sa do budúcej nedele neohlásim (prílet mám v sobotu ráno) tak buď spím, alebo mi nejde net, alebo mi spadlo lietadlo. Neviem, že ktorá eventualita je lepšia... $$;-)$$. Majte sa $$:-)$$.

4 komentáre:

  1. uzi si to v tych JuEsEj najlepsie ako sa bude dat :) (..aby si mal o com pisat a my zase co citat :)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak pěknou cestu bez problémů. Už se těším až zas něco napíšeš.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem, dakujem, dakujem, dievcatka moje :))

    OdpovedaťOdstrániť