piatok 17. novembra 2006

Hmotnostný rekord

Ale ten tlak ma stále hneváMôj krvný tlak si zachováva svoje vysoké pozície. 137/74, spolu s veľmi kvalitným pulzom 53 za minútu. Už som prišiel na dôvod. Nie je to v strave, je to v pohybe. Takmer sa nehýbem, ale už pár dní poškuľujem pohľadom po činkách, ktoré mám v izbe. Možno im venujem aj nejaký ten dotyk. Čo ma potešilo je maličký pokrok v hmotnosti, ktorá sa zaryto dlhodobo držala na 61,8 - 62,3 a dnes poskočila na 63,1kg. Môj doterajší osobný rekord bol 63 rovných. Vzhľadom na to, že do 31.12.2005 som chcel mať 70, je to pomerne málo, ale inak fajn $$:-))$$.

2 komentáre:

  1. Doporučuji jim věnovat nejenom dotyk, ale rovnou jim dopřát i několik minut pohybu taky. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uvidis, pojdes na vecko a hned mas o 2 kila menej :DDD

    OdpovedaťOdstrániť