štvrtok 2. novembra 2006

Amerika volá!

A volá mňa!Musím sa s vami podeliť a to okamžite. Pomaly tomu totiž začínam veriť. Ráno si prídem do práce, otvorím outlook a čo nevidím. Pozvánka na služobku do Spojených štátov. Akože amerických. Akože 27. novembra až 1. decembra. Musím si vybaviť školu, poistku, atď a aj keď som odporca cestovania, som zároveň aj ohromný narcista a päťdňový pobyt v Princetone by mi poriadne zväčšil ego. Takže pre svoje vlastné dobro počítajte s tým, že to nevýjde, lebo inak s tým budem machrovať dlhé mesiace $$;-)$$. (A ak to nevýjde, tak s tým budem machrovať rovnako ako s tým, že ma prijali na Ekonomickú Univerzitu. Tá možnosť tu bola.)

11 komentárov:

  1. teď ještě jestli to bude fakt služební cesta a nebo budete mít aspoň pár dnů z toho pro sebe.. :) ale super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ti naopak držím palce, aby ti to vyšlo :-D Aspoň budeš most vyprávět :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka: sluzebka, ale zase neviem co by som v univerzitnom meste robil? Pojdem do americkeho kina? Do americkej krcmy? Ked to vsetko mame aj tu :DD

    Incik: tak dik :D Mozno sa mi podari blognut z JúEsEj :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aspon uvidis cierne huby :) (btw, pozdravuj odomna, pepana a kirsa :)))). A zazijes tak proste Amicku kulturu...Skusenost je to dobra, ak sa odtial vratis zivy :P...Jake optimisticke kecy co :) ?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ehm jeden velkej kufr ať se tam s Konhootou vejdem a můžeš jet :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. asi zacnem pouzivat outlook :P chodia tam celkom dobre maily :DD
    .. btw, dufam, ze ta do toho 27. novembra nestihnu vyhodit :)) (bola by to skoda)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A čo donesieš svojej najsamnajviacnajlepšej ségre?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ale okamzite do USA lebo na teba poslem este aj SEFKU :D a to proste nemozes odolat sile TROJKYYYY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yfq@: Hlavne sa treba zamestnat, blbe co? :-i
    ségra: Myslis Lucy?
    Janco: blem-blem... musim... ist... do... U...S...A... sila... trojkyyyy... :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Yfq@ >>> :DDD. Jimiho mozu vyhodit len za robenie :) . Za nicnerobenie ma kazdy den aspon 7 hodin :).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jimi >>> keby ma ta sialena skola az tolko nezamestnavala, tak no problem..

    Dupi >>> to uz by co bolo, keby zacali vyhadzovat za robenie :DD

    OdpovedaťOdstrániť